Postacie

7 1 0
                                    

Rachel to dwudziestolatka o blond włosach i niebieskich oczach.  Jest ambitna i zawsze dąży do osiągnięcia swoich celów. Studiuje medycynę i chciała by w przyszłości leczyć dzieci
W wolnym czasie lubi czytać książki i chodzić na długie spacery. Jej marzeniem jest w końcu spotkać swoją przyjaciółkę, które w najbliższym czasie się spełni. Urodziła się i wychowała w Santa Monica
W Kalifornii.

Sophia to 20-letnia studentka z Londynu. Ma długie, blond włosy i zielone oczy. Uwielbia chodzić na spacery po londyńskich parkach i odkrywać nowe, ukryte miejsca w mieście. Studiuje architekturę na Uniwersytecie w Londynie i marzy o tym, aby w przyszłości projektować piękne budynki. W wolnym czasie lubi czytać książki i słuchać muzyki. Jej ulubionym zespołem jest Coldplay."  Wyjechała 5 lat temu wraz z rodzicami z Santa Monica.

Leo to tajemniczy chłopak, około dwudziestki, o ciemnych, nieco zmierzwionych włosach i głębokich, zmieniających się oczach – czasem prawie czarnych, innym razem ciemnobrązowych, pełnych smutku i sekretów. Ma szczupłą, wysportowaną sylwetkę i nosi proste, ciemne ubrania, co nadaje mu surowy wygląd. Jego ruchy są płynne, a sposób mówienia spokojny i wyważony, jakby każde słowo miało znaczenie. Leo rzadko się uśmiecha, a jego postawa sugeruje, że przeszedł przez trudne doświadczenia. Choć jest skryty, widać, że troszczy się o Rachel i ostrzega ją przed niebezpieczeństwami.
Jego matka jest bibliotekarką i pracuje w bibliotece publicznej w małym miasteczku, niedaleko Londynu.

Źródło Przeznaczenia (Zakończona)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz