Ik heb een hele tijd gezocht maar bij elke versie van One Last Time zat copyright op dus jullie moeten het maar met de karaoke versie ervan doen ฅ'ω'ฅ Kate
Pov Ariana.
Tranen stromen over me wangen heen. Waarom Sean Waarom! Geef me een laatste kans! Waarom moest hij zo nodig met haar denk ik. Nouja ik was een leugenaar.. Ik had harder moeten vechten voor hem.. Ik storm de trap op. Ariana nee! Hoor ik Sean nog roepen. Maar ik negeer hem en een sneller naar boven.
Pov Sean.
Ik sla mezelf voor me hoofd. Waarom heb ik haar nou laten gaan. Ik had nooit vreemd moeten gaan met dat andere meisje. Zij gaf me alles. En Ariana was daar te arm voor...
Pov Ariana.
Ik loop weer na beneden de trap af. Ik trek mijn jas van de kapstok aan. En loop naar buiten. Ik hoor voetstappen achter me aanlopen. Dat is Sean tuurlijk. Er zijn veel mensen buiten. De lucht kleurt rozig. Er staan ziekenwagens en er is bijna overal politie. De sfeer in de straat is raar. Mensen kijken opeens allemaal naar boven en ze wijzen. Veel mensen raken in paniek. Ik sta op mijn tenen om het te zien. Bam! Een knal. Bam! Nog een knal. De lucht vult met rook. Ik ren snel door..
Pov Sean.
Ariana wacht! Schreeuw ik. Veel mensen zijn in paniek. Ik zoek Ariana door de drukte heen. Ik ren door een ambulance heen. Er ligt een man met een grote wond op ze hoofd. Hij kreunt. Een man houd me tegen maar ik spring snel achter hem vandaan. Een trap op..
Pov Ariana
Ik ren een trap op ik merk dat Sean achter me aan rennen. Een man gebaart dat ik door moet lopen en ik loop sneller door. Paniek gaat door mijn hoofd is dit het einde ga ik dood. Bam! Weer een ontploffing. Ik ga een huis in daar zit een gezin die elkaar stevig vast houden en huilen. Ik kijk ze vol met medelijden aan. Een ontploffing in het huis..
Pov Sean.
Bam! Ariana valt om. Ik wil haar helpen maar ze loopt de muur al door. Er is allemaal stof. We komen aan in een kamer met allerlei schermen. Nog 1 minuut en de wereld vergaat...
Pov Ariana.
Ik schrik ervan we gaan dood. Opeens springt er een man op met lang grijs haar en een baard. Hij lijkt op een zwerver denk ik. Hij valt me aan. Ik trap hem in ze gevoelige plek en loop een deur door.
Pov Sean.
Er lopen veel trappen omhoog en omlaag. De man is er weer. Hij springt nu op mij. Ik duw hem hard weg en hij valt een trapje af hij landt in een boekenkast. En Ariana rent een trap op. We staan op het dak..
Pov Ariana
We kijken elkaar aan Ik zeg met tranen in me ogen. Als we sterven.. Wil ik sterven in jouw armen. Ik zie hem ook huilen. We vallen in elkaars armen en huilen. Hij zoent me. Een harde klap en alles is voorbij...
Hallahoo dit verhaal is voor de schrijf wedstrijd van xSoxLivxSparksx. En ik heb me er best op gedaan en ik wil graag jullie mening horen ฅ'ω'ฅ Kate