Gülmemi durdurdum fakat o hala bana gülerek bakıyordu.
Birkaç saniye daha bakıştık, sanırım. Zaman durmuş gibi hissediyordum. Onun gözleri dudaklarıma kaydı. Ben hala gözlerine bakıyordum.
Birden telefonum zırladı. Sessizde olduğu için. Telefonuma baktım o inatla bana bakıyordu. Doğrulup masadan telefonumu aldım. Saat 10.23 olmuştu. Amilia arıyordu. Telefonu açtım
M:Efendim.
Ami:Nerdesin, merak ettik seni.
M:Bir arkadaşımla, evimde film seyrediyoruz.
Ami:Bu 2 gündür sana birşeyler oluyor. Kim bir söylesen şu arkadaşın.
M:Amilia, sonra konuşsak olur mu?
Ami:Pekala, iyi eğlenceler.
M:Sağ ol. Beni merak etmeyin.
Telefonu kapatıp Aidan'a döndüm.
M:Beni merak etmişler. Bu arada saat geç olmuş. Yemek yiyelim mi acıktıysan?
A:Olur, da ne yiyeceğiz?
M:Sana salata ot mot birşeyler hazırlarız. Ben de kahve ile mısır gevreği yerim.
A:Ben de kahve içebilir miyim?
M:Sorman hata.
Birlikte mutfağa geçtik. Ben marulu yıkayıp doğrarken o ise kahvelerimizi yapıyordu.
O beni tanıyor olsa da ben onu sadece 1 gündür-bu günü saymazsak- tanıyorum ama sanki onunla bir ömür geçirmişim gibi yakın hissediyorum.
Marulu doğrayıp kaseye koydum. İçine havuç rendeledim. Sonra ise domates.
Mısır gevreği alıp masaya koydum. O da karşıya oturmuştu. Karşılıklı kahve içip bakışıyorduk.
A:Milena.
M:Efendim?
A:Mısır gevreği ile doymayı planlıyor musun?
M:Evet, planlarım o yöndeydi.
A:Yumurta falan yeseydin. Öyle doyacak mısın? Sağlıklı olduğunu da düşünmüyorum.
Gülümseyip ona doğru uzandım ve yanaklarını mıncırmaya başladım.
M:Ya sen beni mi düşünüyorsun sen?
A:Evet.
Sesi onun yanaklarını sıktığımdan biraz boğuk ve bozuk çıkmıştı.
Ayağa kalktım ve önünde durdum.
M:Yanankların yumuşacık.
Aidan bana bakıyordu. Bakışı çok değişikti.
M:Bana neden o gözlerle bakıyorsun?
A:Hangi gözler?
___________
SEÇİMLER VARRRR.
Seçim heyecanı mazur görün beni.
Bilerek burda bıraktım. Bayyss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aidan Gallagher~ Yeşil Gözler
FanficAçıklama👍 Bu hikayedeki - bazı şeyler hariç - herşey hayal ürünüdür. Gerekli yerlerde bilgilendirme yapılacaktır. Çok resmi oldu lan dlchdlxı. Neyse.