3

586 8 0
                                    

Pohled Nikol
A začli rapovat nějakou písničku já jsem ji neznala ale líbila se mi ale Anet ji rozhodně znala.
Mám věk na to bejt OG, ale cejtim se na osmnáct
Reference nemusim krást, já mam svý
Rý-rý-rý-rýsuj, co tam máš, jestli to teče budem pít
Budem vejš, hore high, kde jsem já, tak tam jsou vlci, budem výt, budem zlý
Koukni do očí, ty nelžou, v nich uvidíš zlato žlutý jako cheese
Až padne měna, tak budu safe
Jestli tohle posloucháš, tak už je pozdě na to bejt kámoš
Uzavřel jsem kruh, už nechci kolem sebe fake, chápeš
Pět čísel v telefonu a těm já budu krejt záda
Jsem si jistej, že i oni tady pro mě jsou
Odposlouchávaj můj phone
Brata poznáš až když teče do bot
Mám deset osobností a každá - kokot
Viděl jsem tě s ní, tě má na provázku jak yoyo
Jseš v prdeli, ne, nejseš v poho
‌Má tě v pasti, těžko dostává se z tohoto

Rapovali fakt dobře asi se mi to začalo i líbit, dohrála poslední písnička a pak už se jen ozvalo „diky kurva mocc Pardubice" ,teď stojíme a Anet v řadě na podpis a fotku jsme jako poslední, nemuseli jsme čekat dlouho a byli jsme na řadě, Anet mi dala do ruky telefon ať ji vyfotím tak jsem ji vyfotila a pak mi sebrala telefon a popostrčila mně k nim tak jsem se s nima taky vyfotila, Anet udělala snad milion fotek, bylo po focení a my se vydali ke mně domů, došli jsme domů a Anet mi hned poslala fotky tak jsem si je prohlížela všechny byli fakt hezký, pak jsem si všimla toho že ten vysokej mi něco dal do kapsy u kalhot, zvedla jsem se z postele a šla si prohledat kalhoty no a fakt najednou tam byl papírek a na něm byl asi jeho instagram, Anet už dávno spala ale mně se ještě nechtělo tak jsem si našla toho kluka instagram.

Pohled Dominika
Už jsme odehráli koncert a pak už jsme mneli jen focení s lidmi kteří si koupili VIP, focení probíhalo docela rychle, na konci celé řady stáli takový dvě holky jedna s hnědýma vlasama a tak druhá s blonďatýma, ta blondýna byla fakt hezká tak když jsem měl chvilku čas tak jsem utrhl kousek papíru a na něj jsem napsal svůj instagram, když na ně přišla řada tak jsem se první vyfotil s tou brunetku a pak s tou blondýnou, když jsem se fotil s tou blonckou tak jsem ji nenápadně dal do kapsy ten lísteček s mým instagramem snad si toho všimne a napíše mi.

Pohled Nikol
Je už pozdě ráno tak já se už ukládám ke spánku ale pořád mám v hlavě toho vysokýho kluka nemůžu na něj zapomenout nejde to, a s těmito myšlenkami se ponořuji do říše snů.


Omlouvám se ale dnes kratší kapitola
Chyby‼️

Brácho?Kde žijí příběhy. Začni objevovat