File,file,file
Defalarca filede kalan servislerim,kaçırdığım paslar,vuramadığım smaçlar.Kısacası rezilliklerle dolu maçım.Yükselen sesleri duymamaya çalışıyorum,ışıkları görmezden gelmeye.Bütün gücümle topa vurduğumda yine düdük sesi ve sayı karşı takımın.
Kuzey Lisesi ile maçımız vardı bugün biz Yıldız Lisesi'nin. Son yaptığım hata koçun sabrının tükenmesine sebep oldu ve alelacele oyundan çıktım.Ben Ecmel Yıldız Lisesi kız voleybol takımının kaptanıyım. 3 senelik kaptanlık tecrübemde yaşanmamış düşüşler yaşıyordum ve koçun bana olan güveni giderek azalıyordu.Kenara geçip oturduğumda en ön sıradan bizi izleyen erkek takımını gördüm.Gerçekten rezillik. Kafamı ellerimin arasına alıp sesleri bastırmaya çalıştım,olmadı.Dakikalar sonra düdük sesi geldi.Kaybedişimizin sesi benim onlarca hatam yüzünden.Koçun sinirli suratını görmezden gelerek soyunma odasına ilerledim.Soyunma odasına girdiğimde Selin'in suratını gördüm benim için benden daha çok üzülen.Sessizce kenara geçip oturdum.
"Şimdi ne yapmayı düşünüyorsunuz?" Koçun gür sesi odayı doldurdu.
"Çok az toleransınız kaldı kızlar eğer 2 maç daha kaybederseniz turnuvadan çekilmek zorunda kalırsınız." Doğruydu kaç maç kaybetmiştik şimdiye kadar 3?4?
"Bölüyorum ama koç Ecmel'in hatalarının bedelini niye biz ödüyoruz" Yüsra çok rica ediyorum 2 dakika susar mısın ya? Bıkkınca nefes verdim ve kafamı bacaklarıma gömdüm.
"Yüsra haklı Ecmel kendini bi an önce toparlamazsan kaptanlığı senden alırım."
Kulaklarım uğuldamaya başladı,yanımda duran çantama uzanıp sırtıma alıp odadan çıktım.Kulaklığımı telefonuma bağlayıp müzik dinlemeye başladım.Her şeyim buydu her şeyim voleyboldu.Eve geldiğimde babam evdeydi anahtarımı yerine bırakıp hızlıca yanına gittim.
"Benim prensesim gelmiş nasıl geçmiş günü?"
"Aynı şeyler işte baba maçı kaybettik yine."
"Ecmelim,canım kızım maç senden değerli mi? Eğer yorgunsan bırakabileceğini biliyorsun.Ama ben senin baban olarak sana asla pes etmemen gerektiğini öğrettim her ne yaparsan yap, ne karar verirsen ver ben senin tam yanindayim güzel kızım."
Bu sözleri duymaya o kadar ihtiyacım vardı ki seri hareketlerle babama sarıldım.Kokusu,babamın kokusu çok güzeldi.Huzurdu.
Ertesi gün ders başlamadan önce Selin'i bekliyordum.Sıraya girmeden önce.Yine uyuyamamıştım,büyük ihtimalle gözlerimden yorgunluk akıyordu.
"AY BENİM CANIM ARKADAŞIM GÜZELLER GÜZELİ ECMEL'İM DE BURDAYMIŞ" Selin'in cıvıltılı sesini duymamla gülümsedim.
"Günaydın bebişim"
"Yine uyuyamadın mı?
"Hayır"
"Ecmel uyku sorunlarını babana anlatmalisin."
Babam.Bu hayatta bana kalan tek şey.En son yapmak isteyeceğim şey onu üzmek.
"Bilmiyorum Selin."
Cevap veremeden sıraya geçin çağrısı yapıldı sıraya geçtik.
"Evet gençler bugünde erkek takımımızın voleybol maçı var tüm takımımıza başarılar dileriz."
Sıralardan yükselen ıslık ve alkış sesleriyle kendimi daha da kötü hissettim.Kafamı çevirip arka tarafa baktığımda biriyle gözgöze geldim.Yağız.Erkek takım kaptanı.Taş gibi bir çocuktu ama egoistin tekiydi ayağı taşa takılsa döner taşa kızardı.Geri önüme döndüğümde sırayla içeri alınıyoduk.SInıfa çıkıp sırama yerleştim.İlk ders Matematikti Arif hocayi seviyodum kafa bi adamdi.Hocanin sinifa girmesiyle ders başlamış oldu ama gerisi bende yok çünkü öküz gibi uyumuşum.Uyandırılma sebebimde koçun kız ve erkek takımları yanına çağırmasıydı.
Yağız,ben,Alper,Ece,Enes,Pelin,Yusuf,Yüsra,Rüzgar,Selin,Tamer ve Aslı aşağıya inip sıra olduğumuzda koç geliyordu.
"Gençler bugün bir değişiklik yaparak sizi birbirinizle yarıştıracağım böylece her iki takımda antrenman yapmış olur."
NIYE YA NIYE BEN DUVARLA YAPSAM DAHA IYIYDI.(erko nefreti rizz)
Sahada pozisyonlarımızı aldığımızda servis atışıyla başlattım.Çok şükür ki bu sefer ki geçmişti.Libero topu pasore pasorde Yağız'a kaldırdığında Yağız'ın önüne bloga kalktım ve top ellerime çarpıp onların sahasına düştü.Yağız şaşkınlıkla bana bakarken kafamı iki yana salladım.Servis tekrar bizdeyken geçirip oyuna soktum.Libero karşıladı bu kez Alper'e kaldırılan top Aslı'nın manşetiyle Pelin'e Pelin'in kaldırmasıyla bana yükselirken tüm gücümle yukarı zıpladım ve olabildiğince güçlü vurdum aynı anda da Selin'e "ARKAMA GEÇ" diye bağırıyordum.Yetersiz blok ve sayı bizim.İşte Ecmel buydu tüm çabalara rağmen engellenemeyen.Antrenman boyunca bi onlarda bi bizde olan sayılar bizim kazanmamızla son buldu.
"İşte benim öğrencilerim harikasınız mola verebilirsiniz."
Başım dönüyordu açlıktandı büyük ihtimalle ama dünyam tersine dönmüş gibiydi.Soyunma odasından eşyalarımı alıp çıktım.Önümü görmüyo gibiydim ve aniden kafam sert bi seyle çarpıştı.
"Dikkat etsene lan." Rüzgar'ın sinirli sesi kulaklarıma doldu.
"Özür dilerim göremedim."
"Havaya mı bakıyosun kızım kör müsün koskoca beni görmedin."
"Özür diledik ya işte uzatma." Yanından geçip gideceğim sırada sertçe kolumdan tuttu.
"Sen bu tişörtün ne kadar olduğunu biliyo musun?"
Cevap vermek için ağzımı açtığım sırada eli kolumdan sertçe çekildi ve önüme bi karalti geçti.
"Kız özür diledi ya işte daha ne uzatıyosun?"
YAĞIZ?????