Delinin deneyimi

34 4 2
                                    

Selam ben Ecan çok duygusalım ailemi trafik kazasından kaybettim tek başıma seri bir katil olarak yaşıyorum ama kötü bir insan diğilim beni tanımıyorsunuz biliyorum ama ben sizi tanıyorum yapmam gereken bir sürü şey yaptım ve keşke dedim ama bu farklıydı beni intahara kadar sürükleyecek birşeydi bu sizinle paylaşmak istiyorum belki beni bidaha görmiyiceksiniz nedeni şu çünkü ben 1 haziran 1999 yılında Çeşme'de vefat ettim bilineni bu ama ölmedim şiişt sakın söylemeyin kimseye daha hiçbirşey bilmiyor senin dışında günlük sana tüm olanları anlatıcam iyi dinle ben 1 ocak 1999 yılı çeşmede ilk zamanlar yeniyim biraz zorlanıyorum ama geçicek hepsi bu gün okul dönüşü eve giderken bir ev gördüm kapısı açıktı dikkatimi çekti içeri usulca girdim evde bir adam kanlar içinde yatıyordu korktum ilk başta kaçıcaktım ama adama yardım etmek istedim bıçağı göğsünden çıkardığım anda polis beni yakaladı adamı öldürdüğmü sandılar beni karakola götürdüler ama ben bişey yapmamıştım hapisanye atıldım suçsuz luğmu kanıtlamak istiyordum 10 ocak 1999 da hapishaneden kaçtım sakladım o adamı kimin öldürdüğnü öğrenmeye çalışıyordum taaki 1 Mart 1999 yılına kadar aradığım adamı evinde buldum bana silah çekti silahı elinden aldığımda silah patladı ve onu vurdum beni 1 cinayettende daha dolayı müebbet yedim yine hapisten kaçmaya çalıştım ama başaramadım ama bi pilanım vardı 1 haziran günü ölcektim ve dediğimi yaptım dışardan adammımla ilaç getirtim yurt dışından nabzı durduruyor içen kişiyi öldü gibi gösteriyor o ilacı içtim ve 1 haziran günü hücrenin banyosunda ölü bulundum beni gömeden ordan kaçtım ve kendi cenazeme gittim bi süre sonra yurt dışına çıktım artık bir seri katilim dosyama kendi ailemide öldürdüğmü geçmişler bana komplo kurdular ve bunu kuran kişiyi hiç bulamadım hala arıyorum onu bulduğumda bu sefer gerçekten öldürücem.

Delinin deneyimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin