Eva a Petr se seznámili na internetu. Byli si jistí, že jsou jen dalšími anonymními postavami na obrazovce, avšak jejich příběh lásky začal růst a překročit hranice virtuálního světa.
Eva byla ambiciózní mladá žena, která pracovala jako programátorka. Strávila hodně času online, a tak se jednoho dne přihlásila do internetového diskusního fóra zaměřeného na programování. Petr byl vášnivým čtenářem a hledal radu ohledně webových designů. Když Eva zahlédla jeho otázku, ihned se mu rozhodla pomoci.
Vzájemná interakce mezi nimi se postupně stala běžnou rutinou. Začali si vyměňovat rady, názory a postupně se začali zajímat i o osobní život druhého. Eva se dozvěděla, že Petr je knihovník a má vášeň pro cestování. Petr se naopak dověděl, že Eva miluje hudbu a ráda tráví čas v přírodě. Každý den se těšili na jejich rozhovory, které se staly neodmyslitelnou součástí jejich života.
Přestože se nikdy nesetkali osobně, jejich pocity začaly růst. Začali si navzájem chybět a jejich rozhovory se staly stále intimnějšími. Eva si uvědomila, že se zamilovala do muže, kterého nikdy neviděla. Přiznala se Petr, že ho miluje, ale měla strach, jaká bude jeho reakce. Petr se k ní připojil v této nádherné lásce a prozradil, že cítí totéž.
Svoji lásku projevovali prostřednictvím dlouhých e-mailů, zpráv a videohovorů. Hlas druhého se stal jejich nejmilejší melodií a obličeje se vryly do jejich paměti. Toužili se setkat, ale čas a vzdálenost je oddělovaly. Eva žila ve městě, zatímco Petr ve vesnici na opačném konci země. Přesto se rozhodli, že se musí setkat a dát své vztahu šanci.
Po dlouhé dohodě se rozhodli pro setkání v malém venkovském městečku uprostřed cesty mezi jejich domovy. Pokračování příští týden
ČTEŠ
láska přes internet ♡
Romancetento příběh je z poloviny falešný a všechny subjekty jsou nereálné lidé!!! příběh jsem dělal jen tak protože se nudím a chtěl jsem své pocity dát do textu.