Sırlar

19 2 0
                                    

Arbaleti yaptıktan sonra kitabı iyce inceledim kurt adamlar için şöyle yazıyordu kurt adamlar dolunayda normal güçlerinden daha fazla güç kazanıyorlardı cadılar ise suya karşı korkaklıkları vardı vampirler ise tek yok etme yolu ilk boynunu kırıp daha sonra ise vampiri ateşte yakmamız gerekiyordu.

Fakat vampirleri yok etmek kolay diildi cinler için bilgi dolu sayfada bir şey yazmıyodu neden bir şey yazmadığı ile ilgili hiç bir fikrim yoktu.Kitaba dalmıştım saat geç olduğunu anlamadım kitabı gizli yerine koyup yattım.Sabah kalktığımda işlerimi bitirdikten sonra yine yakın bir arkadaşım olan Mehmet Ali nin yanına gittim.Mehmet Ali nin babası zaten silah satıcısıydı ve Batuhan na yaptığımız arbaleti gösterdik ama çok hatalı dedi Mehmet Ali nin babası Batuhan için yeni bir arbalet verdi bana Batuhan a vermem için. Arbaleti alıp eve doğru yola çıktım Batuhan ın yanına gittim arbaleti görünce çok sevindi kim verdi diye sorunca Mehmet Ali nin babası verdi dedim.Saatte geç olmuştu anneme Batuhan larda kalcağımı söyledim annem ise izin verdi Batuhan la hemen arbaletimizi alıp bir kanıt aramaya kalktık ve istediğimizi bulduk bir vampiri avlanırken yakaladık ve hemen fotoğrafını çektik ve sevinerek evin yolunu tuttuk.

GizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin