Visszamentünk a többiekhez, akik érdeklődve néztek.
-Akkor most már nektek is elmondom-mondtam, majd elmeséltem azt, amit JJ-nek.
-Említettem már, hogy Rafe nem normális?-kérdezte Sarah, és valamennyien felnevettünk.
-Ahogy Noah se-sóhajtottam.
-Sajnáljuk, hogy ezt át kellett élned-nézett rám bátorítóan Pope, mire egy halvány de egyben szomorú mosolyt megeresztettem.
-Dobjuk fel kicsit a hangulatot. Most van este kilenc, nem csapunk egy kis Sneci bulit? Az arany megvan, élvezzük a nyár utolsó heteit-mosolygott Kie.
-Bár a Snecibuli jól hangzik, de van egy fontos dolog-kezdte Pope, mire mindenki felé fordult.-Kaptam egy E-mailt egy Carla Limbrey nevű nőtől, amiben az állt, hogy menjek el csakis egyedül hozzá holnap reggel nyolckor és elküldte a házszámát és a címét is-mondta el.
-Ez itt a kérdés, hogy mi a fenéért akarja, hogy egyedül menj-értetlenkedett Kie.
-Hát majd holnap kiderül-vonogatta a vállát Pope.
-Na de addig is bulizzuuunk!-üvöltött boldogan JJ.[...]
Beszereztünk mindent ami egy Snecibulihoz kellhet, majd beültünk a Jakuzziba.
-Ennek a Jakuzzi víz színét lehet állítani!-ámult JB.
-Legyen lila!-kérte Kiara.
-Inkább piros-ellenkeztem.
-Vagy mondjuk legyen a sima fehér-szólt közbe Sarah, és végül ő nyert.
-Valaki én még soha játék?-kérdezte JJ.
-Benne vagyok-válaszolta mindenki rögtön.
-Lehetnek benne 18+ kérdések is-húzta perverz mosolyra a száját Jajy.
-Jajj istenem-forgattam a szemem nevetve.
-Én még soha nem flörtöltem egy idegennel, hogy meghívjon egy italra-olvasta fel a telefonról Sarah az elsőt. A fiúknak én már igen volt.
-Na de JJ-vigyorogtam rá.
-Bocs, de az ősök mondják, hogy az alkohol ellenség, viszont Isten pedig azt, hogy szeresd az ellenséged. Probléma megoldva-zárta le JJ a témát, mire mind hangos nevetésben törtünk ki.
-Én még soha nem kavartam háromnál több emberrel egy éjszaka alatt-olvastam összeráncolt szemöldökkel én a következőt.-JJ, ezek tényleg elég furcsa kérdések.
-Lesznek még durvábbak-kacsintott rám, mire oldalba böktem nevetve.
Senkinek nem volt én már igen válasza.
-Én még soha nem vettem részt egy éjszakás kalandban-mondta John B a következőt, és erre pont az említett személy, na meg JJ rakta fel a kezét a levegőbe, vagyis ,,én már igen" miatt.
-Legalább Pope nem-vigyorodott el Kie.
-Amúgy sem vagyok oda a kalandokért-borzongott meg Pope.
-Úgy látszik JJ viszont igen-néztem megrökönyödve a barátomra.
-És John B is-meredt elképedve Sarah is a pasijára.
-Én már mondtam Sarah, hogy akkoriban azzal a csajjal mindössze vagy 28 másodpercig tartott-védekezett John B.
-Én meg már mondtam Emma, hogy nekem nem jelentett semmit se anno azzal a lánnyal-mondta JJ.
-Oké, téma lezárva-szakítottam félbe.-Én még soha...És így játszottunk sokáig. Lassan majd mindenki kezdett elfáradni, így kezdtük tervezni, hogy vége lassan a bulinak. John B hazakísérte Sarah-t, Pope is Kie a stégnél voltak, JJ és én pedig maradtunk még egy kicsit a Jakuzziban.
-Ugye tudod, hogy azóta azt se tudom mi van azzal a csajjal, akivel volt az az egy éjszakás kalandom, és csak téged szeretlek?-törte meg a csendet.
-Tudom, Jajy. Én is szeretlek-néztem a szemébe, és megfogtam a kezét.
Ő elmosolyodott, majd magához húzott, így beleültem az ölébe. Fölém hajolt, és ajkait az ajkaimhoz érintette. Csak a Jakuzzi hangját hallottuk, miközben egyre többször csókoltuk meg egymást. Hűvös volt a levegő kicsit, de JJ-vel csak ketten voltunk most itt, és a forró csókjai miatt egyáltalán nem fáztam.[...]
-Emma, ideje lenne hazamenni-jöttek vissza Kie-ék.
-Okés-bólintottam, és addigra már mi is kiszálltunk a Jakuzzi-ból, és száraz ruhában ültünk a fotelben.-Jó éjt-hajoltam Jajy-hez, és megcsókoltam.
-Jó éjt Em-suttogta, majd Kie-vel haza indultunk. Otthon a szülei nagy mázlinkra nem csaptak balhét amiért későn értünk haza. (Ritka pillanatok egyike, Kie elmodása szerint).
Még egy darabig fészkelődtem az ágyamban, ugyanis nem bírtam elaludni, de vagy egy óra kínlódás után, végre álom szállt a szememre. Elég...érdekes álom volt.
Egyik délután a parton sétáltam a Flúgosokkal. (Mi a...) Arra eszméltem fel, hogy Rafe Cameron a kezemet fogja. Tudatos álmom volt, így tudtam irányítani magam, és azt tettem, amit valójában tettem volna. Elengedtem a kezét.
-Miért fogtad a kezem? És mit keresek a Flúgosok társaságában??-értetlenkedtem.
-Mert Flúgos vagy, rémlik? Régen Sneci voltál, és azzal az idióta Maybank gyerekkel voltál együtt... Végre beláttad, hogy hozzánk tartozol-vigyorgott rám.
-Ez nem igaz-könnyes volt a szemem, olyan szinten valóságos volt az álmom, azt hittem, hogy ez mind valódi. Pedig nem. Hála istennek.
-Miért ne lenne?-kérdezett vissza, majd a szemem sarkából megláttam JJ-éket, és még álmomban is odafutottam volna hozzájuk, ahogy való életben is tettem volna, csak hát most épp álmodok, és Rafe hirtelen megcsókolt. Ösztönösen viszonoztam, és mintha innentől kezdve nem tudtam volna irányítani magam, és most már ,,rendes álmom" lett volna, és nem ,,tudatos álmom". Csak más kérdés, hogy miért pont onnantól kezdve, hogy Rafe megcsókolt.
-Nem akarsz hozzánk átjönni, és akkor ezt nálunk folytatjuk-kacsintott rám.
-Persze-vigyorogtam rá, pedig nagyon nem akartam, de már nem tudatos álmom volt.
Rafe-fel elmentünk hozzájuk, majd fel a szobájába. Felkapott az ölébe, és elkezdtünk durván smárolni. De miért pont Rafe-fel álmodok??? Miért nem a pasimról, JJ-ről?? Na mindegy, Rafe ledöntött az ágyra, levette a pólóját, majd segített leszenvedni rólam a felsőt. Fölém hajolt, majd megcsókolt, utána pedig a nyakamat csókolgatta, és egyre lejjebb...
Ezután rámnézett.
-Biztos akarod?
-Igen-bólintottam, és magamban fejbe csaptam volna a fejemet ezért.
Rafe elmosolyodott, majd elkezdtünk smárolni. Nem is lassan, nyugisan csókolózni, hanem egyáltalán nem romantikusan, és durván smárolni...Ziháltan ültem fel az ágyamban. Hű, micsoda álom volt ez. Az álmomban csináltam azt...RAFE CAMERON-NAL!!! Miért pont vele??? MIÉRT???
Tele volt az agyam gondolatokkal, de egyenlőre semmire se kaptam választ. Totál ledöbbendtem.
VOUS LISEZ
Outer Banks-Váratlan változások (FF)
FanfictionEmma Stilton, a nyár elején Outer Banks-be költözik a családjával. Így Emmának maga mögött kell hagynia a régi barátait, de helyette szerezhet újakat, sőt talán még jobbakat is immáron. Emma ekkor felfedezi a Flúgosok és a Snecik közötti feszültsége...