Діна 21 рік
Після від'їзду Вінса по справах, я місця собі не знаходжу і уже вкотре намотую кола по кімнаті. Доберман вінсента, ім'я якого я ще не знаю, тупо споглядав за моїми діями, аж поки я не зупинилась.
Треба щось робити. Треба! Думай!
Я мучили себе ідеями, аж поки не придумала. Собака, яка вже збиралася спати, встала, коли я почала викидати речі з шафи у пошуках потрібних речей. І ось нарешті я знайшла. Це був звичайний спортивний чорний комбінезон, який прилипав до шкіри наче нова шкіра. Зверху накидаю чорний плащ та одягаю капюшон. Звісно, не забуваю про Beretta-92, FN Five-seveN та декілька ножів у кишені плаща.
Мої родичі занадто непередбачувані, щоб іти до них повністю обеззброєною.
Дочекавшись, коли черговий солдат Вінса пішов від моїх дверей, я тихенько виходжу і прокрадаюся у кімнату Джулії. Зараз вона єдина, хто може допомогти.
На щастя дівчина була у своїх небесно-блакитній кімнаті сама.
-Джул, мені потрібна твоя допомога - кажу, підходячи до рудої.
-Ти куди так зібралась? - запитує та, відкладаючи книжку, яку читала
-Ти мені потрібна, ти зі мною? - прямо запитую, не даючи відповіді на її запинання
--Ти ж мені розкажеш правда? - зелені очі дивляться на мене
-По дорозі розповім. А тепер скажи, ти машину водити вмієш?
***
Як виявилося Джул прекрасний водій. Саме зараз ми їхали до будинку Кастільйоне. Мого КОЛИШНЬОГО будинку.
-Джул, тобі потрібно припаркуватись за декілька миль до будинку мого дядечки. - пояснюю їй - Я і сама вмію водити, просто не знаю чи буду в змозі вести авто у тому стані в якому повернусь.
-А що саме має відбутися? - не розуміючи, запитує та
-Це стосується тільки Вінса, мене і моєї сім'ї. Я розповім тобі згодом, або це зробить Вінсент.
В голові прокручую все нові фрази для своєї появи. Та помалу починає створювати увесь план.
Дістаю з бардачка косметичку, яку заздалегідь закинула в авто, та починаю наносити тіні під око, роблячи синець. На руках і шиї роблю те саме, а потім розмазую червону помаду на губах, створюючи вигляд протистояння за свою честь.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Леді холодних куль (Стара Версія)
Romance1 книга з циклу "Монархічна Мафія" СТАРА ВЕРСІЯ ! Дві сім'ї ворогують зі старих часів. Клани сицилійською мафії, що ніяк не можуть порозумітися. Вона - племінниця Дона та шанована вбивця. Він - Консильєрі Дона, який не роздумуючи натисне на курок...