༆𝐵𝑜̈𝑙𝑢̈𝑚 1༆

13 2 2
                                    

Umarım yeni kitap hoşunuza gider iyi okumalar

Herşey onu tedavi etmesi ile başladı...onu tadevi ettiğini sanarken aslında onu daha çok 𝐷𝑒𝑙𝑖 𝑒𝑑𝑖𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢....

𝑆𝑒𝑢𝑛𝑔𝑚𝑖𝑛'𝑑𝑒𝑛

Her zamanki gibi sabah saat 6:30 ta kalkmış ve şu anda yaptığım omleti yiyordum ben Profesör Kim Seungmin 24 yaşındayım ve bir akıl hastanesinde çalışıyorum.Evet bir Akıl hastanesi.......bu işi ben istemiştim diğer kişilerden farklı olmak istemiştim kahvaltımı yaptıktan sonra ayakkabılarımı giyip yeni çalışacağım akıl hastanesine gitmeye başladım önceki çalıştığım hastaneden ayrılma sebebim patron ile anlaşamaman'dı ne anlar ki maaş işinden cahilin tekiydi başka biri görse telif atardı.

Arabaya bindim ve yeni akıl hastanesine sürdüm aslında işime gelirdi bu yer daha çok para ve samimi insanları vardı tek sorun....Güney Kore'nin en tehlikeli Akıl hastanesi'ydi.....fakat iş işte para yoksa sana hayatta yok demektir o yüzden çalışmak zorundayız

Hastaneye geldiğimde ise arabayı park edip kitledim ve hemen içeri girdim beni çok samimi bir kadın karşıladı tahminimce benden büyük gibiydi

'Merhaba Profesör Kim Seungmin ben buranın Müdürü 𝐿𝑒𝑒 𝐽𝑖-𝑒𝑢𝑛 fakat siz bana kısaca IU diyebilirsiniz!'

'Tanıştığıma sevindim IU benden büyük ayıp olabilir ama ablamı demeliyim?'

'Şey 30 yaşındayım fakat istediğin gibi seslen'

'teşekkürler IU'

'tanıştığımıza göre sana hastaneyi gezdireyim!'

3. Kişi

IU Seungmin'ide alıp hastaneyi gezmeye başladılar ve neler yapabileceğini söyledi

'burası senin odan yani 2 kat 13. Oda'

'çok teşekkürler fakat bu hastane 6 katlı tam olarak nasıl bir yer?'

'hastane aslında hastaların 𝑆𝑒𝑣𝑖𝑦𝑒'𝑠𝑖𝑛𝑒 göre yapılmıştır ilk kat'ta inceleme odası test odası,salon,mutfak,tuvaletler ve deney odası var.2. kat'ta ise çalışan odalar'ı var tabiki her kat'ta tuvalet var.3. kat'ta ise 5-10 seviye hastalar bulunmakta.4. kat'ta 20-30 seviye'deki hastalar bulunmakta.Ve son kat'ta ise...40-50 seviye'ler ve en tehlikeli seviye'ler bulunmakta'dır.'

Seungmin'i tek sevindiren şey her kat'ta tuvalet olmasıydı fakat 40-50 seviyeler ile ne yapacaktı bilmiyordu çünkü daha önce çalıştığı hastanede sadece 25 seviyeye kadar vardı biraz korkmuş ve tırsmıştı fakat para ise yapıcaktı IU konuşmaya devam etti

'korkmana gerek yok özel odada hastaları bağlıyarak konuşup tedavi ederiz hiç bir sorun çıkmadı ta ki.....'

IU birden konuşmayı bıraktı ve devam etti ta ki Seungmin'in tüylerini diken diken edecek bir şey söylemeden önce...

'𝐿𝑒𝑒 𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜 𝑏𝑖𝑟 𝑝𝑟𝑜𝑓𝑒𝑠𝑜̈𝑟'𝑢̈𝑚𝑢̈𝑧𝑢̈ 𝑜̈𝑙𝑑𝑢̈𝑟𝑒𝑛𝑒 𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟...'

Seungmin o an ordan koşarak uzaklaşmak ve arabasına binip eve gitmek istedi.Ama yüryemiyecek kadar gerilmişti...

'Lee Minho'mu.....?'

'Evet Lee Minho 50 seviye üzeri olan tek hasta....'

'Lütfen bana olayı anlat IU...'

IU ilk başta duraksadı ve anlatmaya başladı ağlayacak gibiydi

'Yıl 1996 Eylül'ün 22'si Profesör Moonbin.....Lee Minho İle ilgelenen ve onu tedavi etmek isteyen tek kişiydi...Moonbin iyi,yardım sever ve çok uykucuydu...takip sonsuz bir uykuya yatmadan önce...ay'ın 22'sinde Moonbin gene Lee Know İle konuşuyordu birden bire alarm sesleri çaldı ve çığlıklar yankılandı etraftaki bütün doktorlar, profesörler ve çalışanlar panik halinde koşuşturmaca başladı Herkez sesin geldiği yöne gitti ve...'

IU daha fazla anlatmak istemedi çünkü o günü hayla dün gibi hatırlıyordu herkezin travması olmuştu o gün...

'Moonbin....yerde yatıyordu kıyafetinde kan vardı ve en kötüsü ise 𝑁𝑒𝑓𝑒𝑠 𝑎𝑙𝑚𝚤𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢...𝑌𝑎𝑛𝚤𝑛𝑑𝑎 𝑠𝑎𝑑𝑒𝑐𝑒 𝑜𝑛𝑢 𝑖𝑧𝑙𝑒𝑦𝑒𝑛 𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜 𝑣𝑎𝑟𝑑𝚤.'

'Zaten o an ne olduğu anlamıştım fakat zincirleri nasıl çözdüğü bir Hayal ürünü gibiydi...'

Seungmin anladığını belli edercesine başını salladı ve oturduğu koltukta kahvesinden bir yudum aldı fakat onu bile zor yutmuştu gerçekten'de bu seviyede bir hasta olduğunu hiç beklemezdi fakat Seungmin ne kadar Ölüm seviyesi olsada onu İyileştirmeye karar verdi ne olursa olsun.....

'Her neyse şu anda huzurlu bir şekilde uyuyor ve kesin mutlu bir yerde.Sen yarın Başlaya bilirsin'

'Çok saol IU ben artık eve gidip dinleneyim sonuçta yarın büyük gün.'

'Haklısın dikkat et Seungmin ve hızlı sürme'

Seungmin ve IU güldü ve Seungmin ile vedalaşıp hastaneden çıktı Seungmin o an anladı tanrı dünya nasıldı sorsa tek cevabı cehennem'den döndüm olurdu Seungmin anladı neye bulaştığını tek bir hedefi vardı oda madem hastaların seviyesi vardı o kendi seviyesini yaratırdı.

Wow bunu yazacağım aklıma gelmezdi- her neyse umarım hoşunuza gider canlarım iyi günler!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 25, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

༆𖣔𝑀𝑒𝑛𝑡𝑎𝑙 𝐻𝑜𝑠𝑝𝑖𝑡𝑎𝑙𖣔༆ 𝐾𝑖𝑚 𝑆𝑒𝑢𝑛𝑔𝑚𝑖𝑛 𝑥 𝐿𝑒𝑒 𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin