Lina Crawford
-Na mesélj drágám. --mondta Emily majd le ült velem szembe egy kávé társaságában.
-Ugye láttad mit történt te is ott voltál...--kezdtem el mesélni.
-Igen, az a mocsok Ollie le kapott egy másik lányt a szemünk láttára. --mondta ingerülten.
-Elvileg ez nem így történt, miután vissza szaladtam a szobámba utánam jött és meg magyarázta hogy mi történt. Azt mondta hogy mikor jöttek Jak-el a hotelbe kért tőlük egy lány autogramot majd adtak is neki a fiúk viszont a lány képet is kért Ollie-tól és akkor a lány rá tapadt Ollie ajkára és le sem akart szállni róla Ollie azt mondta ő nem csókolt vissza és próbálta el tolni magától a lányt sőt még jak is próbálta róla le szedni a lányt. És azt is el mondta hogy engem szeret a világon a legjobban és én is őt így meg bocsátottam neki és csókoloztunk csak VALAKI kopogott. --emeltem fel a hangom a Valakinél.
-Jólvan na bocsesz csak kíváncsi voltam jól vagy e de amint látom jobban vagy. --mondta majd bele ivott a kávéjába.
-Igen jól vagyok. --mondtam majd rá mosolyogtam.
-Mit szólnál ha el mennének vásárolni pár ruhát meg fürdő ruhát mert amúgy is mindjárt itt a nyár. --mondta majd intett a pincérnek hogy fizetnénk.
-Oké, benne vagyok amúgy is fel kéne újítani a ruha táramat. --mondtam lelkesen.
Emily ki fizette a kávét, majd vissza sétáltunk a szállásra és mind a ketten át öltöztünk Ollie meg Jak már nem voltak a Hotelbe mert vissza kellet menniük a pályára valami meg beszélés miatt. Mind ketten át öltöztünk majd hívtam egy taxit ami el vitt minket a legközelebbi plázába. Meg vettünk minden szükséges dolgot még az is lehet hogy a kelleténél több dolog került a kosárba. Úgy döntöttünk, hogy haza felé sétálunk mert igazából a hoteltől csak 15 percre volt a pláza. Lassan vissza sétáltunk a Hotelbe le pakoltuk a cucainkat majd Emily úgy döntött le pihen szóval én gondoltam írok Paul-nak hogy nem e pótoljuk be azt a múltkori kávézást.
Lina: Szia Paul! Na be pótoljuk a múltkori kávézást?
Paul: Szia igen persze mehetünk, ugyan oda mint a múltkor?
Lina: Igen ott jó lesz, 16 órára ide jösz a hotel elé?
Paul: Igen persze, na akkor hamarosan találkozunk Szia!
Lina: Szio!
Fél óra múlva jön Paul szóval el kezdtem készülődni, fel húztam magamra valami vállalható ruhát fel dobtam egy kis minimális sminket és ez idő alatt 16 óra lett szóval fel kaptam egy pulóvert mert már hűvös volt az idő és le indultam a hotel elé.
-Sziaaa Paul! --mondtam majd meg öleltem ő pedig vissza ölelt.
-Hát szia Lina. --mondta széles mosollyal az arcán.
-Na mehetünk? --kérdezte.
-Igen persze. --mondtam majd belé karoltam.
Sziasztok! Itt a kövi rész, remélem tetszik.
YOU ARE READING
Út Ami Hozád Vezet
FanfictionA lány úgy dönt hogy el kíséri Jak Crawford-ot a testvérét a 2022-es összes futamára és majd jól el szórakozik de ez nem így alakult mert meg ismert egy számára idegesítő de aranyos srácot!!! ‼️A story kitalált pár valós eseményel‼️ ‼️BEFEJEZETT‼️