Selam ben Elif 7.sınıfa gidiyorum 12 yaşındayım ve inşallah bu senem güzel geçer..
Selam ben berk 7. Sınıfa gidiyorum ve 12 yaşındayım bu kadar..
[ELİFİN ANLATIMIYLA)
Sabah kalktım elimi yüzümü yıkadım ve hazırlanıp kahvaltımı yapıp okula gitmek için evden ayrıldım)
(BERKİN ANLATIMIYLA)
Sabah kalktım 10 dk telefonuma baktım ve elimi yüzümü yıkayıp hazırlanıp kahvaltı yapıp çıktım)
Okula gelirlerr..
(ELİFİN ANLATIMIYLA)
Okula geldim ve sırama geçtim ve içeriye çok yakışıklı bir çocuk geldi ve ben ilk görüşte aşklara inanmam ama bu sefer bende öyle bişey oldu neyse hoca geldi ve herkesin teker teker ayağa kalkıp kendimizi tanıtmamızı istedi ve o çocuk kalktı ve ismi berkmiş içimden güzel isimişş diye kendi kendime konuştum neyse böyle böyle derken okul çıkışı geldi)
(BERKİN ANLATIMIYLA)
Okula geldim ve sırama geçerken bir kızın bana baktığını gördüm takmadım ve agalarımın yanına geçtim hoca geldi ve derse başladık herkes kendini tanıttı ve kızın ismi elifmiş çirkin isimmiş kız kendiside çirkin zaten ve böyle böyle derken okul çıkışı yaklaştı ve servisime binip eve gittim)
(ELİFİN ANLATIMIYLA )
Servisime binip eve gittim ve azcık yatıp dinledim saat (14.00)' dı ve ben dışarıçıktım ve birde ne göriyim sevdiğim çoçukla aynı sitede oturuyorum içten içe çok mutlu olmuştum ve kızlarımla çardağa oturup sohbet ettik)
(BERKİN ANLATIMIYLA)
Eve gelmiştim ve hiç dinlenmeden dışarı çıkmıştım ve birde ne göriyim kızla aynı sitede oturuyoduk ben takmayıp agalarımın yanına gittim ve azcık sohbet edip eve geçtim)
(ELİFİN ANLATIMIYLA)
Eve gelmiştim çok yorgundum yemek yiyip direk yattım ve ertesi gün okula gitmek için kalktım)
"END💙"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜNYANIN EN GÜZEL KIZI💙
RomanceBİR KIZ BİR ERKEĞE TAKINTILI OLUR VE BU HEP BÖYLE DEVAM EDER