İyi okumalar. 💜
×××
O günün yaşanmasının ardından çoktan bir hafta göz açıp kapayıncaya kadar geçmişti fakat pek değişen bir şey yoktu. En azından hayatıma pozitif bir etken olmadığını söyleyebilirdim çünkü başımdaki bitmeyen belayla bu gerçekten çok zordu.
Fakültede beni yeterince görmüyormuş ve konuşmaya çalışması yetmiyormuş gibi bir de bahane olduğu belli sebeplerle bana mesajlar atmaya da başlamıştı. Engellemek en mantıklı ve kolay seçeneklerden biriydi fakat kim olursa olsun bunu bir öğrencime yapmayı doğru bulmuyordum. Tek sebebin bu olup olmadığını bilmesem de, bunu kendime itiraf etmeye pek hazırlıklı değildim.
Hiç olmadık anlarda veya günün rastgele zamanlarında mesaj attığı için normal bir şekilde konuşuyormuş izlenimi uyandırıyordu, ama hiç de öyle değildi. Tüm kartlarını açıkça oynamaya başladığı için ona daha fazla yüz vermek istemesem de olduğundan daha çok hırslanmış gibi görünüyordu. Mesajlarını görmeme rağmen geç cevap versem bile bunu hiç umursamayarak ilgimi çekmek için her yola başvurmaya devam ediyordu.
Bazen gerçekten buna değip değmediğimi düşünmekten kendimi alıkoyamıyordum.
Öğlen dersim için fakülteye giderken boş olduğum anda yine mesajlar atmıştı ve bu sefer görmezden gelememiştim. Kısa bir konuşmamız olmuştu ve onu görmediğim anlarda bile aklımda dolanmayı bir şekilde başarıyordu, aynı o anda olduğu gibi.
+82...
artık bana eskisi gibi anılarınızı anlatmıyorsunuz bay kim 😔benden bu kadar çabuk sıkıldığınızı düşünmüyorum çünkü çok iyi bir dinleyiciyim!
ayrıca eğlenceli olduğumu da düşünüyorum :)
kim taehyung
buralarda o kadar takılıyorsunuz ki düzgün çalışmadığınızı düşünmeye başlayacağımhepsini vize haftasına mı yıkmayı planlıyorsunuz?
+82...
emin olun ne yaptığımı çok iyi biliyorum hocamneden benimle sohbet etmiyorsunuz?
on dakikanızı bile çalabilsem ve bir kahve içsek çok mutlu olacağım 🥺
kim taehyung
o kahve içtiğimiz anlarda gerçekten sohbet edebiliyorduk bay jeonşimdi böyle bir şeyin mümkün olacağını sanmıyorum nedense
görüldü
Konuşmalar silik silik zihnimi doldururken bu kısımda çok keyifli olduğunu, hatta ukalaca güldüğünü düşünmüştüm. Böyle gerçekleri ona karşı söylememin ne kadar hoşuna gittiğini anlamak için bir dahi olmanıza gerek yoktu.
+82...
ama sürekli de sohbet edemeyiz, öyle değil mi?her ne kadar sesinizle beni kutsamanız göz ardı edilemeyecek bir ayrıcalık olsa da
son zamanlarda çok çok daha fazla eğlendiğimizi düşünüyorum bay kim 😋
kim taehyung
ve artık bitti bay jeonsize ne eğlenceniz ne de sohbetimiz olacak artık
o yüzden her defasında söylediğim gibi, saygısızlaşmazsanız sizin yararınıza olur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shameless
Fiksi Penggemar''Arsız, ha? Arsız olduğumu mu düşünüyorsunuz hocam?'' ''Bunun için başka bir ifade var mı? Öyleyse eğer beni aydınlatmanı çok isterim, ama...'' parmaklarıma dokunan eline karşılık vererek üstünkörü kavramış, dudaklarıma küstah bir gülümseme yerleş...