1.Bölüm

5 0 0
                                    

'Tamam anne geliyorum' bu cümleyi çok kullanırdım ama hiçbir zaman gerçekleştirmezdim. Annemde alıştı artık. Fazla takmıyor. Yani en azından ilk başlarda ki gibi kolumdan tutup sürüklemiyor. Evet, bendeniz Eylül İNAL. Bu sandalyeden neden kalkmıyorum? Çünkü tam bir teknoloji hastasıyım. Teknoloji hastası derken öyle bilgisayarı açıp kapamayı ve tabiki de birileriyle yazışmayı bilirim. 17 yaşında birine göre çokta garip bir durum değil sanırım. Çok arkadaşım var. Çoğu benimle görünmek için benle arkadaşlık yapıyor. Ah bir saniye çoğu mu dedim? Yanlış oldu. Hepsi.. Bu da demek oluyor ki hiç arkadaşım yok. Sevgilim de yok. Bunu kabullenmeyecektim lanet olsun. İstesem olur ama hiçbirinin beyni yok sanırım. Ya da kullanmayı tercih etmiyorlar. Her neyse işte. Tek çocuk olduğum her halimden bellidir. Ama bu şımarık olduğumu kabul ettiğim anlamına gelmez. Kesinlikle kabul etmiyorum. O zaman nerden belli diyorsunuz içinizden. Biliyorum bunu bende kendime sormuştum. Temizlik hastası bir annem ve dilini yutmuş bir babam var. Ama bu iki özellikte bende yok. Sanırım beni hastanede karıştırmışlar. Ah tanrım bunu daha önce niye düşünmedim. Benim bebeklik fotoğraflarım niye yok? Ya da her neyse bu konuyu fazla karıştırmasam iyi olur. İfşa edilmek en son istediğim şey. Sonra o zoraki arkadaşlarımı da kaybederim. Ne büyük bir kayıp...

Ah biri arkamdaki şu anne sesini kapatabilir mi acaba? Kendimi Elm sokağında kabus adlı filmde hissettiriyor. Bazen annemi odamdaki işkence koltuğuna benzeyen korkutucu sandalyeme oturmuş hayal ediyorum. Ya da hayır. Karşısında ellerimle yemek yesem kesinlikle daha çok işkence çeker. Bundan eminim. Yaşadığım yer Elit kısım diye geçiyor. Dİğer kısımı bilmiyorum. 18 yaşına kadar bilgilendirme yapılmıyor. Ama merak etmiyorum doğrusu. Burda istediğim kadar güzel kıyafet, eğlence yerleri ve tabiki de yakışıklı kaslı erkek var. Daha ne isteyebilirim ki? Burada olmayıp orada olan bir şey olduğunu sanmıyorum. Sonuçta ikiye ayırmışlar. Elit kısım ve adı her neyse o kısım. Orası yokluk kısmı bence. Adı bile bilinmiyorsa.. Burada suç işleyenler oraya sürgün ediliyor. Bir saniye buradan oraya geçiş varsa oradan buraya var mı? O pislik yuvasından buraya hiç kimse gelmemeli. Bunu araştıracağım. Teknoloji sadece birileriyle yazışmak için yok sonuçta değil mi?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Eylül BaşlangıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin