Jis? Jen!

2.1K 33 83
                                    

------------------------------------
Bu hikaye tamamen kurgudur. Gerçek kişilerle alakası yoktur. Nefret söylemi, küfür ve rahatsız edici içerik bulundurabilir.
------------------------------------

İyi okumalar
Seviliyorsunuz 💖

^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^

Konu: Abla dediği kıza platonik olan Jennie uzun zamandır yaptığı şeyi yaparken Jisoo'ya yakalanır...

^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^

Jennie-

Jisoo unnie ve ailelerimiz ile birlikte tatile gelmiştik. Annelerimiz uzaktan kuzendi ve Jisoo benim uzaktan akrabam gibi bir şeydi. Benden 4 yaş büyüktü fakat bana hiç büyüklük taslamamıştı.

Ben lise son sınıf öğrencisi olduğum için ve karnem iyi geldiği için annem ödül mahiyetinde bu tatili ayarlamıştı. Annem Jisoo unnienin annesini de çağırmış, onlarda kabul etmişlerdi.

Şimdi ise tatilimizin ikinci gününde Jisoo unnie ile havuza girmek için hazırlanıyorduk. Ailenin kızları olarak bizi aynı odaya yerleştirmişlerdi. Yaklaşık üç senedir Jisoo unniyi görmemiştim. Onu çok özlemiştim. Önceden de çok güzeldi fakat onu tekrar gördüğümde kalbimin deli gibi atmasına engel olamamıştım.

Şimdi ise Jisoo unnie karşımda bikinisiyle dururken kasıklarımda ki yangına engel olamıyordum.

"Tamamsan çıkalım"

Biraz sert bir mizacı olmasına rağmen beni kendine çok fazla çekiyordu. Ve bu çekim o kadar güçlüydü ki kendimi, onun altında olduğum ve adıyla inlediğim düşüncesinden alamıyordum.

***

Havuza indiğimizde Jisoo'mu yiyecek gibi bakan gözler vardı. Kıskançlıktan ölüyordum. Bikiniler bu kadar açık olmak zorunda mıydı?

Suyun içine girdiğimizde Jisoo dalıp uzaklaşıyor, sonra yanıma geliyordu. Ben yüzme bilmiyordum bu yüzden pek hareket ettiğim söylenemezdi.

"Sende dalsana Jen"

"Yüzme bilmiyorum unnie"

Yanıma gelip belimden sıkıca tuttu. "Derin bir nefes al Jen" dedi. Dediğini yaptığımda omuzlarımdan tutup aşağı bastırdı beni. Çırpınırken gözüm tam karşımdaki kızlığına takıldı. Küçük bir öpücük bıraksam ne yapardı? Kollarımdan tutulup yukarı çekildiğimde yanlış yere daldığımı anlamıştım.

"Yanlış sularda geziyorsun Jen"

Beni kalçalarımdan kaldırıp havuzun yanındaki mermere oturttuğunda derin bir nefes aldım. Yanaklarım kızarmıştı. Jisoo'ya cevap bile vermeden havuzdan tamamen çıkıp otelin içine doğru koşturdum.

***

Kendimi yatağa bıraktığımda göğsümün biri bikinimden taşmıştı. Üzerimi düzlemeye çalışırken yatağın karşısındaki aynada yansımamı gördüm. Hafif yanmıştım ve bu bikiniyle çok seksi gözüküyordum.

Elim ister istemez kızlığıma gidince birazdan Jisoo unnienin gelecek olması aklımdan gitmişti. İstekle kızlığımı okşayan parmaklarım beni tatmin etmemişti. İçime girmesi gereken şeyler vardı. Etrafıma bakındığımda içime alabilecek bir şeyler bulmayı ümit ettim.

Yan yatakta duran fırça-tarağı gözüme kestirdiğimde, aklımda "İçime soksam, Jisoo ne der" sorusu yankılanıyordu. Jisoo'nun ne diyeceğini pek umursamadan uzanıp tarağı aldım. Bikinimin altını dizlerime kadar indirip tarağın dişlerini kızlığımın üzerinde gezdirmeye başladım.

Unnie [JENSOO]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin