irem ve reyhanı bırakıyorum
20| Ayrılık Konuşması
"Söz veriyorum dedim ya İrem." dedim karşımda dolu gözlerle bana bakan kıza.
Sarışın kız dolan gözlerini elinin tersiyle silip "Reyhan önemsiz olduğunu söyledi ama biliyorsun benim babamda bu malikanede çalışıyor ve öğrenirse nasıl bir tepki verir bilemiyorum." dedi.
Arkama yaslanıp etrafa bakındım. Mutfakta oturuyorduk ve görünürde kimse yoktu. "Baban çok yumuşak biri aslında. Babacan, anlayışlı görünüyor."
Başını sallayıp beni onayladı İrem. "Evet öyle. Şimdiye kadar bana sesini bile yükseltmedi, el üstünde büyüttü beni. Ama... anlarsın ya onunla hiç bu tarz konulardan bahsetmedik. Eşcinselliğe karşı görüşünü bile bilmiyorum."
İç çekip "Anlıyorum seni, duymasını istememen normal. Reyhan'ın da bu konuda dikkatli olması lazım." dedim. "Gerçi Reyhan pek konuşkan biri değil ama."
İrem eğdiği başını kaldırıp kaşlarını çattı. "Yine de hiçbir şey umurunda değil. O gün bile Hazar abi... seni umursamadan devam etti. Ben şoka girmiştim ama onun gerçekten umurunda değildi."
Dudaklarımı birbirine bastırdım. İrem cidden haklıydı. Reyhan'ın o umursamazlığı beni de şaşırtmıştı. "Bunu onunla konuştun mu?"
"Hayır... biz, o kadar da samimi değiliz." dedi yeniden başını eğip.
Kaşlarını çatma sırası bendeydi. "Nasıl yani?"
"Yani..." diye mırıldanıp önüne düşen sarı saçlarını kulağının arkasına ittirdi "...sevgili değiliz."
Sormak benim haddime değildi ama bu aralar mahalle dedikodusuna aç haldeydim. "Nesiniz?"
"Bilmiyorum ki." dedi "Ne olduğumuz belli değil. Aramızdakiler sadece cinsellik galiba."
Saçlarımı karıştırıp dudak büzerek "His yok yani?" dedim.
Başını sallayıp onayladı. "Aslında ben, biraz hoşlanıyorum ondan. Ama Reyhan'ın hisleri olduğunu düşünmüyorum."
"Ne zamandır?"
"2 yıldır."
.
Bu malikanenin dili olsa Allah bilir kimlerin nelerini öğrenirdik bilemiyorum. İrem'le sadece yarım saat laflamış, kendisi dahil herkesin dedikodusunu yapmıştık. Zaten o kadar çok dedikodu duymuştum ki bünyeme fazla geldiği için ayrılmıştım artık kızın yanından.
Bu arada İrem'in Reyhan'ı iki yıldır sevdiğini, aralarında bir ilişki olmadığını sadece arada yakınlaştıklarını öğrenmiştim. İrem'e göre Reyhan onu sevmiyordu. Kesin konuşmamak lazımdı aslında, her an her şey değişebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Say Yes To Me | bxb
Romance[TAMAMLANDI] Ben onu dışarıdaki tehlikelerden korumak için görevlendirilmiştim, aşık olmak hiç hesabımda yoktu. - Başımı eğip altımdaki Eymen'e baktım. Gözlerinde gerçek korkuyu görebiliyordum. Yutkunup daha sıkı tuttu gömleğimi. Gözlerimiz birbirin...