Taehyung pov:
Itt állok egy fehér ingben és egy fekete farmerben majd 40 fokban,belesülve a ruháimba.
Gyűlölöm ezt a napot ugyanis szeptember elseje van.
Azt tudni kell rólam ,hogy nem vagyok túl híres az iskolában az osztályom azt lesik mibe tudnak belekötni Jeon Jungkookal az élen._______________________________________
Végre vége az évnyitónak és mehetek haza, így hát sietősen mentem volna ki az iskola kapun ha Jungkook és a talpnyalói nem álltak volna elém.
-Mizu buzikám?Te még élsz?- kérdezte tőlem életem megkeserítője.
-Na mivan elvitte a cica a nyelved?-piszkált tobább mire könnyek gyűltek a szemembe...miert csinálja ezt velem mindig?
-Jaj szegenykem hogy sír...- mondta színlelve hogy sajnál.
-Biztos nem kapott faszt-nevetett fel a többi csicskájával együtt mire ennyi kelett sírva löktem arrébb és futottam el.Miután egy kis parkba értem leültem egy padra és ott folytattam tovább a sírást.
Tényleg megéri élni nekem? Tényleg ilyen undorító lennék? Még barátaim sincsenek... apám elment tejért még kiskoromban aztán hazafelé úton biztos eltévedt... anyám pedig le se szar.-gondoltam magamban.
-Hogy lehetek ilyen szánalmas?- kérdeztem magamtól.Miután ezt kimondtam a tekintetem egy üvegszilánkra tévedt ami a földön hevert.
-Miért ne?-gondoltam magamba majd az üveg darabját felvéve vágtam egyet a kezemen de ez nem volt elég utána vágtam mégegyet aztan mégegyet és ezt ismételtem újra és újra.
Már nagyon kezdtem szédülni ezért leültem egy padra mire egy ismerős hangot hallottam.
-Taehyung!!!Te mi a faszt csinálsz?!-Hallottam meg Jungkook hangját mire a szemeim újra megteltek könnyel.Ez mit keres itt?
-Jól vagy?-kérdezte mire ránéztem.-Jungkook...most az egyszer hagyjál békén-néztem rá könny áztatott arcal.
-Kérlek...-Dehogy hagylak egyedül!-jelentette ki mire én kezdtem homályosan látni és a hangját se hallottam már rendesen...
És ezzel eslötétült minden.
Hát sziasztok!❤️Ez lenne az első könyvem.Remélem teszik.Hamarossan hozom a következő rész!❤️
Ajándék kép!❤️🎁💝Olyan aranyosak!!!!😻❤️🥺
YOU ARE READING
Ellentétek vonzák egymást! - TAEKOOK
FanfictionJeon Jungkook az a tipikus rosszfiú, míg Kim Taehyung az a visszahúzódó fiú, éppen ezért nem nagyon szívlelik egymást...de ez majd valtozni fog.