Nienazwana część 1

4 0 0
                                    


Scenariusz reklamy agencji D.U.P.A

Witam obywatelu tego cudownego państwa objętego anarchią, korupcją i ogromną inflacją.

Też myślisz że chcesz przeprowadzić się z dala od tego syfu?

Już nie musisz się martwić bo masz NAS!

Agencję Debilną Unię Porządku Agencyjnego kryptonim D.U.P.A która oferuje program ochrony świadków, zlecenia zabójstw, uzbrojone konwoje oraz piękne pancerze wspomagane tesli.

Oraz oferujemy opcję "Premium" czyli wezwanie na żądanie i własne usługi jakie klient sobie zażyczy.

Koszty które agencja D.U.P.A obejmuje to:

- Wszystkie usługi kosztują łącznie ok. 100000 zł albo 39999$

-Usługi macherskie kosztują 10000$ czyli 30000 zł

i... *zerwanie transmisji*

Hola! Hola! Hola!

Naprawdę wierzycie w te brednie?

Agencja D.U.P.A odpowiada za tajne wojny w państwach które im "przeszkadzają" i przewożą odpady radioaktywne po oceanach i jakimś cudem te odpady lądują prosto do oceanu.

Więc jeśli chcecie pozbyć się tej agencji... TFU... organizacji terrorystycznej.

Głosujcie na nas!

Enklawę Stanów Zjednoczonych Ameryki ale wkrótce państwo jak za starych dobrych czasów.

Przemawiał do was wasz prezydent John Henry Eden. Bez odbioru!

Opracowanie aplikacji "Zlecenie Machera"

Żeby osoby co mają dużą ilość budżetu i chcą się zemścić lub po prostu kogoś wyeliminować mogą pobrać aplikację "Zlecenie Machera" z Deepwebu.

Można się zarejestrować lub zalogować jako macher albo klient.

Macherzy muszą zarejestrować się w siedzibie agencji D.U.P.A po ukończeniu szkolenia zabójcy i dostania pozwolenia na zawodowe zabijanie.

Klienci muszą zarejestrować się w aplikacji poprzez podanie danych osobowych i swojego adresu zamieszkania (niestety musimy być gotowi na każdą ewentualność).

Jak już są zarejestrowani obie persony to klient może postawić cenę za głowę danej osoby a macher odebrać zlecenie i wykonać je.

Klient musi podać dokładne szczegóły: wygląd, rutynę, dane osobowe (jeśli je zna), adres zamieszkania (jeśli nie zna ostatnią lokalizację).

Macher znajduje zlecenie na liście i je odbiera wtedy jest zlecenie w trakcie realizacji.

Macher korzysta z własnego sprzętu albo wynajętego przez agencję na potrzeby macherów.

Macher jeśli zabije cel to ma obowiązek odebrać nagrodę za zlecenie i przekazać 40% nagrody do agencji, jeżeli klient odmówi zapłacić macher ma prawo zabić klienta.

Pierwsze zlecenie agencji D.U.P.A

Dane na temat celu: Sergio Ramirez

Wiek: 23 lata

Miejsce urodzenia: Brasillia w państwie Brazylia

Ostatnio widziany: Stare Bielany godzina 15:43

Cel zlecenia: Pojmanie celu i przesłuchanie w celu znalezienia informacji do znalezienia głównego celu o nazwie: Tomasz Problem

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 26, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Agencja D.U.P.AWhere stories live. Discover now