‼️FIGYELEM‼️ez a téma egyeseket érzékenyen érinthet.
Miután kiment a duci asszisztens, bekapcsoltam a szobámban lévő TV-t. Érdekes módon találtam rajta Netflixet úgyhogy kapva az alkalmon, egy jó kis krimit vagy Sci-fit akartam keresni, de megakadt a szemem egy dokumentum filmen, aminek a címe "Egy kosaras halála" volt. Mivel kosarazok ezért úgy gondoltam, hogy beletekintek ebbe a dokuba. Az első 15 percnél fogalmam se volt, hogy miről szól, de élveztem, aztán a 31-dik percnél egy ismerős mondat hangzott el még pedig ez a mondat: "Ne küzdj, minek, inkább harcolj!" ezt mindig anya mondta nekem.
......
Az utolsó 3 percnél járunk a filmben amikor észbe kaptam, hisz egy képet vágtak be rólam. Egyértelmű, hogy ezt anyuról és rólam készítették, de azért megvártam míg a végén kiírják, hogy igaz vagy kitalált történet alapján. A végén ez a szöveg jelent meg: " Ezt a dokumentum filmet Jamie Lee Karterről és lányáról, Maddy Eve Karterről készítettük! Idén 13 éve, hogy Jamie elhunyt egy autóbalesetben. A fotókat Jamie édasnyjától és édesapjától másnéven Jonas Horváttól és Emma Kartertől kértük és engedélyükkel tettük közé ezt a dokut. Nyugodjon békében Jamie Lee Karter!"
..............
Ekkor elöntötte a fos az agyam és azonnal hívtam a nagyit a kórházi telefonról.
-Háló? Ki az?
-Nagyi én vagyok az! Most néztem meg a dokut a Netflixen! Mégis, hogy gondoljátok, hogy az engedélyem nélkül odaadjátok nekik a régi fotóimat?
-Unokám! Nyugodj meg kérlek! Holnap megbeszéljük, most pedig pihenj.
-Jó csá!- majd lecsaptam a telefont.
Annyira ideges lettem, hogy pánikrohamot kaptam. Erre kifakdtam és elkezdtem sírni. Megint a késhez nyúltam immáron (sajnos) bátrabban és a hegeimet mélyebben megsebeztem. Ömlött a vér, de annyira elfáradtam, hogy egy vértől átázott kórházi ruhában, vértócsában fekve aludtam el.
........
Reggel agresszív kopogásra keltem.
-Ki az? - kiabáltam ki fáradtan, miközben törlőkendőért nyúltam.
-Az asszisztens, Emilia.
-Mm-most nn-nem alkalmas! - mondtam hebegve.
Majd hallottam ahogy elmegy. Feltakrítottam mindent, áthuztam a ruhámat a véreset pedig össze vagdostam és kiszórtam az ablakon. Majd egy újabb kopogásra lettem figyelmes.
-Jöjjön! - kiáltottam az ablakból visszafordulva.
-Kedves Maddy! Látogatói érkeztek - mondta Emilia
-Engedje be őket köszönöm!
Felhúztam magamra egy köntöst, hogy ne lássák a kezem. A mama és a Papó jött látogatóba.
-Hello- intettem csalódottan.
-Kincsem ne haragudj! Sajnáljuk. - mondta a mama
-Nem nagyon érdekel... - mondtam sértődötten.
-Ne mondj ilyet a nagyinak!
-Jó bocs, légyszíves most menjetek el! - mondtam sírva
...........
Szomorúan ki is mentek utánna újra a késért nyúltam....
‼️SENKI, ismétlem, SENKI ne kísérelje meg otthon‼️
YOU ARE READING
A kosarasok szelleme
Teen FictionA véredben csörgedeznek egy profi kosarasnak a technikái. Nagyon népszerű lány leszel a leghíresebb kosárlabda akadémián. 🏀