Dörtlü fazlasıyla heyecanlıydı. Çünkü bugün cuma günüydü.
Planlarını uygulamalarına sadece birkaç saat vardı.
Bahiyyih aynı dediği gibi Kai ile okuma gelmişti ama Kai'nin beden dersi olduğu için mecburen kıyafetlerini çantasına getirmişti.
Normalde soyunma odaları vardı ama soyunma odaları bir süreliğine kapatılmıştı. Bazı sebeplerden dolayı.
Bu yüzden mecbur tuvalette değiştirmesi gerekecekti.
Yeonjun ise Taehyun'u kendi peşinden tuvalete götüreceğine inanıyordu.
Şimdi ise Taehyun'un tıvaletinin gelmesi için Taehyun'a herşeyi içiriyordu.
Son dersteydiler ama dersleri boştu.
Şanslarına Kai'nin beden dersine denk gelmişlerdi.
Yeonjun bebek besler gibi Taehyun'un ağzına bir sürü içecek tıkıyordu.
Bir sürü kahve, meyve suyu, asitli içecek gibi içecek almıştı.
Beomgyu ve Soobin Yeonjun'un isteği üzerine ilgilenmiyorlardı. Dikkat çekmemeleri için.
Beomgyu ve Soobin de kendi çekirdeklerini ve kendi içecek lerini almış, maç izliyorlardı.
Kailer, şuan da basketbol maçı yapıyorlardı.
Kai, basketbolda iyiydi. Boyunun uzun olmasında en büyük etkenlerden biri hem genlerden hemde basketboldandı.
"Ya iç bunu da Taehyun. Nolur ya"
"Ya ama hyung bune herşeyi tıktın ağzıma"
"İç ne olacak"
"Hyung hiç böyle yapmazdın sen. Ne oldu ya yine mi kilo verdim de tıkıyorsun ağzıma"
"Evet verdin Taehyun. Yarın da yemek tıkacağım ağzına. Yemek kolik yapıcam seni evde. Haberin olsun. Sıvıları bugün al en azından"
"Ya hyung gerçekten mi?"
Taehyun, kendisine baktı. Bazı dönemler ciddi kilo kaybı verebiliyordu. Sebebi fazla darbeden ya vücudu güçsüzleşiyordu, ya da ilaçlardan.
İlaçlarda sürekli ders çalıştığı için uykusuz kalıyor, başı ağrıyor, bazı zamanlar yemek yemiyor bunun için genelde ilaç içerdi.
Yeonjun da ona baktı.
"Yine fazla mı ilaç içtin sen? Genelde ilaçlarda daha fazla zayıflarsın"
Taehyun, birkaç onaylar mırıltılar çıkardı ve meyve suyulardan birini aldı.
Yeonjun, kalan içecekleri kendi yanına koydu ve Taehyun'un omzuna kendi kolunu attı.
O da enerji içeceklerinden birini alıp içmeye başladı.
Taehyun meyve suyunu içerken başını Yeonjun'un omzuna yaslamıştı.
Beomgyu ve Soobin'e ilişti gözü. Onların bu kadar hyecanlı ve bağıra bağıra ne izlediklerini merak ederken onların baktığı yöne baktı.
Geldiklerinden beri Beomgyu ve Soobin ile pek konuşmamıştı. Çünkü Yeonjun kendisini esir almıştı resmen ve diğer ikili birşey dememişti.
Sebebini anlaması gördüğü şey ile uzun sürmemişti.
Beomgyu ve Soobin maç delileriydi. Basketbol maçı, futbol maçı, voleybol maçı ve daha nicesi.
Ne olursa olsun her türlü maçı izlerlerdi. Ama ikisinin de her zaman favorileri basketbol maçı olmuştu.
Bu yüzden bu kadar bağıra bağıra maçı izliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
school toilet / tyunning ✔
FanfictionTaehyun, okulun en zeki öğrencisiydi. Bütün denemelerde hep birinci olur, birinciliğini asla kimseye vermezdi. Ama bir gün okula yeni bir çocuk gelir; Kai Kamal Huening. Geldiği hafta bir deneme sınavı olurlar ve bütün okulu şoka uğratan bir sonuç i...