XIII bölüm

25 7 0
                                    

Mən ayaqqabını geyinib saçıma keçdim . Saçımı elə açıq buraxdım tam 1 saat 10 dəqiqəyə hazır olmuşdum . Aşağı endim qapını açıb çıxdığım da qapının qarşısın da bilmədiyim bir marka maşın dayanmışdı və üzərinə Fidel söykənmişdi .
Simiya
-Sən yaşamağa layiq olmayan birisən maşın markalarını belə tanımırsan özünü öldürsən yaxşıdır hahaha

                                                      [ Audi ]        Mənim üzümə gülümsədi və maşını nön  qapısını mənim üçün açdı , mən girib oturduğum da oda oturub maşını sürməyə başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[ Audi ]
Mənim üzümə gülümsədi və maşını nön qapısını mənim üçün açdı , mən girib oturduğum da oda oturub maşını sürməyə başladı .
- Bu maşının markası nədir ? Mən maşın markalarını tanımıram da
- Bu Audi'dir .
Sonra yolda keçən digər maşınları öyrətdi . Mən artıq təkcə Qalenvagen ilə Niva qarışdırıram , bunu görən Fidel gülüb onları bir - birindən fərqləndirməyimə kömək etdi .
Fidel
- Unutmadan qeyd edim orada dostlarımda olacaq
-Hmm
Yol mənə 5 yaşım da Miss Ketrin'in məni o lənətli yerə apardığı gün yadıma düşdü .

Böyük tanıdıq bir binanın yanın da dayandıq və yanımıza 3 oğlan və Dustin Artman var idi . Məni görən kimi gülməyə başladı , öz aralarında bir şeylər fısıldaşırdılar . Fidel də onlara baxıb niyəsə xaincə gülümsədi. Gedib salamladılar , qucaqlaşdılar . Oğlanlardan biri uzun , qara saçları və eyni rəngdə gözləri var . Birdən mənə yaxınlaşıb danışmağa başladı :
- Sən deyəsən Fidelin balaca naməlum olan bacısısan
Mən başımı aşağı yuxarı salladım .
- Hə mən də Hector Wilson .
Sonra da özü haqqda bir az məlumat verdi .

    Sonra da özü haqqda bir az məlumat verdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hector Wilson 18 yaşı var . Məktəbə bir il geç gedib və aktyordur.

Digər oğlan isə mənə yaxınlaşıb saçın ilə oynadı , mən saçımı onun əlindən qurtardım . Oğlanın qırmızı rəng dodaqları , xırda burnu və qıvırcıq kimi saçları və uzun boyu var . Dodağı elə bil pamada vurub lakin öz dodağı olduğu aydın bilinirdi.
- Qorxma məndən sənə nə edə bilərəm ki ?
-Qorxmuram
-Qorxursan amma unutma "qurd ağacı içindən yeyər" məndən çox sənə yaxınlarının zərəri dəyəcək
Bu sözləri deyib yanağımı sıxdı . Bu sözləri niyə dediyini bilmədim . Sonra da digəri kimi özü haqqda məlumat verdi .
Adı Liam idi , Liam Walker

Adı Liam idi , Liam Walker

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Liam Walker 17 yaşı var. 11 - ci sinif şagirdidir və aikidoçudur .
3 - cü oğlan isə məndən uzaq da dayanmışdı və gülərək özünü tanıtdı . Harry Stewart

Harry Stewart 19 yaşı var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Harry Stewart 19 yaşı var . Biotibbi Texnologiya mühəndisliyi ixtisası oxuyur. Fidel ilə də məktəbdən tanış idilər , neçə ildi tanışdırlar

Dustin Artman
- Məni də tanıyırsan Şizi
-Şizi nədir?
- Xəstəliyinin adının qısaldılmış formasını yaratdım, necədir?
-Nə deyirsən ey sən ? Mən xəstə filan deyiləm !
Fidel
-Sən xəstəsən sən şizofrensən , heç kim tərəfindən sevilməyən bir "dəli"
Sonrada məni biləyimdəm tutub binanın qabağında dayandı . Bu binanı kənardan baxanda bilinmirdi hara olduğu amma indi 11 ilimi boş keçirdiyim binanın qabağında dayanmışdım . Gözlərimdən yaşlar dayanmadan axmağa başladı . Harry məni itələyim yerə atdı, mən yenə ağlayırdım və heç reaksiya vermədən ağlayırdım ki, birdən ayağa qalxdım.
-Kaş səni tanımasaydım, səni tanımaqdan dəlixana da qalmaq daha yaxşı idi . Sən ki bu sözləri mənə deditdirirsən gəlib bir gün səni bağışlamağım üçün yalvaracaqsan . Yaşatdığın yaşayacaqsan ! "Yaşadığını yaşamadan heç kim bu dünyadan köçməz " mən hazırlanarkən belə öz - özümə deyirdim ki bir qardaş bacısına ən uzağı nə edər ki ? Amma bu cavabını istəmədən düşündüyüm sualı sən mənə yaşadaraq cavabladın . Kaş inanmazdım sənə
Mən bunları dedikcə onlar gülürdü hətta gülüş səsləri bütün küçəni bürümüşdü. Təkcə gülüş səsi eşidilməyən Liam idi .
Simiya
-Get özünü öldür mən utancımdan yaşaya bilməzdim . Artıq sənin xəstə olduğunu hər kəs biləcək , hər kəs bilmədən özünü öldürsən yaxşıdır.
Həmişəkindən fərqli olaraq bu dəfə bu sözləri gülmədən, lağ etmədən demişdi . Onun dediyini bu dəfə edəcəkdim . Simiya'nın dediklərində bir səhv belə yox idi. Hamısını düz deyirdi , Luniya məni fikrimdən döndürməyə çalışırdı amma ona qulaq asmayacam , bura gəlməyimdə də səbəb ona güvənməyin idi . Əgər ona qulaq asmasaydım Simiya'nın dediyi etsəydim indi həyatıma qıymaq kimi fikri dəstəkləməyəcəkdim. Tez onların yanından uzaqlaşmağa çalışdım yolu tanımadan elə gedirdim . Bu zaman arxamdan Angel'in "getmə , sən onları vecinə alma şizo" səsləri gəlirdi. Onlardan xeyli uzaqlaşdığım da qabağımda bir motosiklet dayandı . Bu Earl Dikson yəni bioloji əmimin oğlu Bert Dikson idi .
Bert Dikson
- Nə olub niyə ağlayırsan və yolu tanımadığın bilirəm niyə tək gəzirsən ?
Mən səsim dayana - dayana " heçnə olmayıb " dediyimdə əli ilə göz yaşlarımı sildi və astaca çiynimdən tutdu .
- Lidya, niyə ağlayırsan mənə deyə bilərsən mən bu qədər pis biri kimi görünməyimə baxma ey VAllah göründüyü kimi pis biri deyiləm . Sən mənə de nə olub?
-Heçnə olmayıb nə olar məni tək burax , xahiş edirəm
Başını aşağı yuxarı sallayıb başqa bir aralığa girdi. Mən heç bilmədiyim bir yerə gəldim . Bura da özümü asmaq üçün gözəl yer var idi yəni uyğun idi . Bir kəndir tapıb özümü asmaq üçün hazırladım . Bu edəcəyim günah belə olsa dözə bilmirdim. Allahım məni bağışla mən dözə bilmirəm bu bir sınaq belə olsa mən bacarmıram Ya Rəbbim mən sənin sonsuz Cəhənnəmində yer alacam bəlkə . Məni bağışla.
Ayağımın altına bir stul qoyub üzərinə çıxdım , kəndiri boğazıma keçirdim və ayağımın altından stulu kənara atdım . Ölmək istəmirdim , yaşamağı hər kəsdən çox istəyirdim amma mən yaşayan bir ölü idim buna baxmayaraq yenə də yaşamaq istəyirdim . Bir müddət sonra heç bir şey hiss etmədim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

QARANLIĞIN içindəki AYDINLIQ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin