Tell me

47.6K 793 87
                                    

Ο John με αφήνει με την μηχανή του έξω από το σπίτι λιώμα. Άλλο ένα ξέφρενο party με βρήκε στην αδελφότητα σήμερα, εχθές. Βασικά, τι ώρα είναι; Το κεφάλι μου θα σπάσει!

'Καληνύχτα John, βασικά καλημέρα' μουρμουρίζω στραβοταπώντας προς το σπίτι μου,

'Καλημέρα' λέει γελώντας και βάζει μπρος την μηχανή.

Τώρα θα έχω μπλέξει για τα καλά! Ο μπαμπάς μου θα έχει γίνει έξαλλος αυτή την φορά και με τα δικιά του, βέβαια αν με κατάλαβε. Αλλά ποιόν κοροϊδεύω; Έφυγα κρυφά από το σπίτι σήμερα, εμμ εχθές στις 11 και η ώρα είναι 6!
Αν με κατάλαβε πέθανα!
Ανοίγω σιγά σιγά την πόρτα και δόξα τον Θεό όλα είναι κλειστά. Πατζούρια κατεβασμένα και κανένα φως ανοιχτό.

Με αργές κινήσεις βγάζω τις αρβύλες μου για να μην κάνω φασαρία. Τις παίρνω στα χέρια μου και σαν τους κλέφτες περπατώ στις μύτες των ποδιών μου κατευθυνόμενη στην σκάλα.

'Μπα μπα μπαα' ακούω κάποιον και τρομάζω στιγμιαία. Γυρίζω το κεφάλι μου και βλέπω την πολυθρόνα του καθηστικού γυρισμένη προς τα εμένα με τον 35 χρονο εξαγριωμένο μπαμπά μου να έχει σταυρωμένα τα χέρια στο στήθος του.

'Να-να σου ε-εξηγήσω' λέω τραυλίζοντας βλέποντάς τον με σταυρωμένα τα χέρια. Σηκώνεται από την καρέκλα και με πλησιάζει επικίνδυνα.

'Δεν έχω να ακούσω τίποτα! Αυτό που έκανες ξεπερνάει κάθε όριο νεαρή μου! Έχεις μπει σε μεγάλους μπελάδες!!'μου φωνάζει ενώ το πρόσωπό του απέχει μόλις ένα εκατοστό από το δικό μου. Αυτόματα κλείνω τα μάτια μου και ξεφυσάω. Το να βρίσκεται τόσο κοντά μου με αναστατώνει. Όχι επειδή μου φωνάζει, αλλά..ερωτικά.

'Μπαμπά μια φορά έχω κι εγώ το δικαίωμα σαν έφηβη να βγω έξω να ξεσκάσω! Δεν μπορώ όλο να είμαι μέσα, θέλω να βγω, να γλεντήσω, να πιο και να γαμ..' λέω αλλά κόβω την λέξη μου. Οο Θεέ μου!
Τα μάτια του μπαμπά μου έχουν γίνει κατάμαυρα από τον θυμό και την οργή. Αυτό που πηγα να ξεστομίσω δεν έπρεπε να γίνει ποτέ!

'Ώστε να γαμηθείς εε;' λέει και γελάει ειρωνικά.Με την γλώσσα του γλύφει τα χείλι του κοιτώντας με, 'Θα σου δείξω εγώ γαμήσι' συνεχίζει κι ενώνει τα χείλι του με τα δικά μου.

Με αρπάζει από την μέση και με φιλάει βίαια και κτητικά στο στόμα, και με κολλάει δυνατά στον τοίχο. Εγώ ξαφνιάζομαι και γουρλώνω τα μάτια μου προσπαθώντας να τον διώξω ενώ σπρώχνω με τα χέρια μου το στήθος του, κι αυτός με κολλάει περισσότερο επάνω του. Η γλώσσα του προσπαθεί να εισβάλλει στο στόμα μου αλλά αντιστέκομαι. Το ένα του χέρι χουφτώνει δυνατά το πισινό μου και βγάζω ένα βογκητό ανοίγοντας το στόμα μου. Τότε βρίσκει την ευκαιρία και χώνει την γλώσσα του μέσα στο στόμα μου και αρχίζει να παίζει με την δική μου, ενώ μαλάσει το πισινό μου. Το δάχτυλό του αρχίζει να τρίβει πάνω από το παντελόνι την σχισμή του αιδοίου μου και βογκώ δυνατά ενώ αισθάνομαι την κλειτορίδα μου να πάλλεται και να υγραίνεται όλο ένα και περισσότερο, ενώ ρουφάει τα χείλι μου. Ο μπαμπάς διακόπτει το φιλί,

•Tell me•||One shot||Where stories live. Discover now