siebzehn

199 24 14
                                    

İkili müdürün sesini duymaları ile önce kapıya ardından birbirlerine baktılar.

"Müdür bizi burada görürse biteriz"

Taehyun'un sözü üzerine Kai etrafa bakmaya başladı.

"Saklanalım"

"Nereye saklanabiliriz ya?"

Kai, Taehyun'un sözü üzerine ona baktı ardından kendi çantasının olduğu kabinin içinden çantasını alıp malzelerin olduğu yere sakladı.

Taehyun, onu izlerken müdürün sesini daha net duymasıyla endişesi artıyordu.

Kai, çantayı almayı tercih etmemişti çünkü bu sefer kendi gizlenecekleri kabinde çanta belli olabilirdi.

"Hadi be ne yapıyorsun sen?"

Kai, birşey demeden ona baktı ardından onun elini tutup malzemelerin bulunduğu kabinden uzak bir kabine girip kilitledi.

Taehyun, şok olmuşça ona baktı.

"Ne yaptığını sanıyo-"

"Shh! Sessiz ol!"

"Hayır ya olmaz çıkar beni"

"Saçmalama istersen Taehyun. Kendin az önce dedin biteriz diye"

Bu sırada müdür ve yanında Beomgyu'nun tanıdığı hizmetçi gelmişti.

Beomgyu ne olur ne olmaz planı hizmetçiye anlatmıştı. Zaten anahtarı da alması için mecbur bir sebebe ihtiyacı vardı ama yalan bulamayınca gerçeği söylemişti.

Müdür ve hizmetçi konuşarak içeri girdiklerinde Taehyun Kai'ye baktı.

Kai de ona baktı. Ne yapacaklarını düşünüyordu.

"Malzemelerin içinden birkaç tane malzeme al okulu temizlemeye başlayın. Bende tuvaletlere bakayım"

Müdürün sözü üzerine temizlikçi başıyla onayladı ardından temizlik malzemelerinin bulunduğu kabini açtı.

Malzemeleri alırken çantayı görünce Beomgyu'nun anlattığı plan aklına gelince şok olmuşça baktı.

Hemen malzemeleri aldı ardından malzemeleri dışarı çıkardı.

Müdür ise yavaş yavaş kabinleri kontrol ediyordu.

。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆

Müdür, en son olarak Kai ve Taehyun'un olduğu kabine gelince açacakken duraksadı.

Taehyun, sırtını kapıya yaslamıştı. Gözleri şok içinde açıldı.

Müdür kapıyı zorlamaya başlamıştı ve kapı Taehyun'un sırtına vuruyordu.

Taehyun, Kai'ye baktı.

Kai, fark edince düzgünce düşünmeden aklına gelen ilk şeyi yapmıştı.

Kendisinden küçük olan oğlanı belinden tutup kendisine çekti ve dudaklarını onun dudaklarına bastırdı.

Taehyun, şok içinde kendisinden uzun oğlana bakmıştı.

Kai, ona bakmıyordu. Gözlerini kapatmış ve tadını merak ettiği dudakların tadına bakıyordu.

Bir yandan onu kendisine daha fazla çekmişti. Dudaklarının tadını beğenmişti.

Taehyun, bir süre karşılık vermese de vermezse sesinin çıkacağını anlayınca çok olmadan ona karşılık vermeye başlamıştı.

school toilet / tyunning  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin