Hei străine , știu că ești ok fără mine , și ma bucur faptul acesta ca te văd puternic și zâmbăreț .
Dacă te-ai întreba dacă sunt bine : da , ca și o după dezamagire , ca promisiunea sa dus deja pe care me-ai zis-o odată și odată , aș vrea să scriu aicea tot ca pe o hârtie și sa duc uitări tot , și să încep de la zero tot !
Îmi pun întrebarea aceea : de ce mai cerut ? Ca să nu mă i-a altul de lângă tine , cea mai mare greșeala , dar no stres eu tot ma-m ridicat . Îmi amintesc zilele când îmi reproșai că nu sunt mulțumit de tine , e dacă nu eram mulțumit de tine nu mai te așteptam lunii întregi sa ajungi acasă , daca nu eram mulțumit nu făceam multe dar tu nu ai apreciat , deoarce tot ce iti luam cadou lăsai la mine acasă , dar de la fostele tale le luai ! Dar măcar iti multumesc, de zilele frumoase petrecute cu tine , de călători , de Glume , de cântece împreuna noaptea cântând , mâncând pizza in mașina si pe lângă Șampanie !
Avem și lucruri minunate dar avem si certuri , si lucruri oribile .
Cel mai mult iti mulțumesc ca mai lăsat balta chiar tu , după atâtea promisiuni și atâtea vise împreuna , și ca ai vrut un copil , me-ai devenit ca vrei multe dar tot tu ai renunțat la visele noastre nu eu , ci tu de asta iti multumesc pentru ca ai dovedit ce ești tu cu adevărat lupți dar când dai de greul cel mai tare deja renunți !
Dar sper si tot sufletul meu asta mare cu care te-am iubit si cu care te-am făcut si eu greșeli ca sa iti găsești o fata cum iti dorești tu , să iti facă poftele cum ți le-am făcut eu tie , sa te aștepte cu mâncare acasă cum team așteptat eu , sa te aștepte cu curățenie , si cu sex cum team așteptat eu , ca văd ca eu nu am fost destul de buna !
După tot ce miai făcut tot bine iti doresc nu iti doresc nimica rău sa știi , după atâta suferința si nopți nedormite tot bine iti doresc !
Ca atunci când vi acasă sa te aștepte mama ta cu brațele deschise cum te așteptam eu si cu zâmbetul de buze si cu iubirea pe care ți-l purtam eu !
Grija de tine
Adio străine !🌹