Neden ?

382 35 9
                                    

"Demek sevişmemişsiniz değil mi ?" Diye sordu. Olumlu anlamda kafamı salladım ve gülümsedim. O da gülümsedi ve bana sıkıca sarıldı. Bir anda bana sarılmayı bırakınca kaşlarımı çattım ve ona baktım....

Jennie

"Ne oldu sevgilim ?" Diye sordum meraklı bir şekilde. Bana baktı ve burnunu tuttu. Ne olmuştu ki ?. Kaşlarımı çattım ve ona baktım. O ise bana baktı ve konuştu.

"O piç gibi korkuyorsun" dedi ve iğrenerek bana baktı. Ben de dudaklarımı ısırdım ve konuştum.

"Banyo yapalım mı ? Beni güzelce yıka." Dedim ve gülümsedim. O da sırıttı ve olumlu anlamda kafasını salladı. Ayağa kalktım ve Lisanin elinden tutup banyoya götürmeye başladım.

Banyoya girdiğimizde üzerimdekuleri çıkardım ve yere attım. Lisaya baktığımda dudaklarıni ısırarak beni izlediğini gördüm. Gülümsedim ve dudaklarına yapıştım. Bana anında karşılık verdi ve sırtımı duvara yasladı. Sırtım soğuk duvar ile temas edince titredim..

Lisa dudaklarımı ısırdığında inlemiştim. Lisa hemen dilini ağzıma itti ve öpüşmemizi daha derinleştirdi. Gülümsedim ve sertçe ona karşılık vermeye başladım.

Lisa dudaklarımızi ayırdı ve kıyafetlerini çıkarmaya başladı. Sonra suyu ayarlayıp beni küvete soktu. Kendisini ise küvete girmedi. Çatık kaşlarım ile ona baktım o ise bana baktı ve konuştu.

"Seni yıkayacagim. Öyle bakma bana" dedi ve lifi eline aldı. Ben ise onu izlemeye başladım. Dizlerim üzerine durdum ve kollarımı küvetin kenarlarına yasladım. Lisa arada bana bakıyordu sonra bakışlarını çekiyordu.

Lisa lifi vücuduma vurduğunda dudaklarımı ısırdım. Lif ile önce omuzlarımı sonra ise göğüslerimi yıkamaya başladı. Ben ona kararmış gözleri ile bakıyordum ama o bunu pek umursamıyordu. Lifi sertçe göğüslerde gezdirmeye başladığında ellerinin titrediğini fark ettim. Ellerini tuttum ve öptüm. Lisa bana baktı sonra elini çekti. Soğuk davranması hoşuma gitmiyordu..

Lisanin dudaklarını öptüm ve geri çekildim. O ise bana baktı ve geri çekildi. Neden böyle yapıyordu ? Ne olmuştu ?

Lisa geri çekildi ve arkasını dönüp gideceği sırada kolundan tuttum ve sertçe kendime çektim. Bu sayede küvete düşmüştü. Gülümsedim ve bacaklarımı beline doladım. Kollarımı ise boynuna dolayıp sertçe dudaklarına yapıştım. Alt dudağını ağzımın içine aldım ve emmeye başladım. Bir anda Lisa boynundakı kollarımı çözdü ve sertçe bana baktı.

"Bırak Jennie. " Dedi ve yutkundu. Elleri hala titriyordu ama neden ?  Bu normal değildi..

"Neyin var Lisa ? Neden böyle yapıyorsun ? Gerçekten kırılıyorum.." dedim ve dolu gözlerim ile ona baktım. O ise bunu umursamadı ve nefes alamıyormus gibi derin bir nefes alamaya çalıştı.

"Bırak beni Jennie" dedi ve yalvaran gözlerle bana baktı. Ben ise kaşlarımı çattım ve konuştum.

"Hayır Lisa ne olduğunu söyle önce" dedim ve ayaklarımı daha da sıkılaştırdim. Lisa ise bana baktı ve bağırdı.

"Sikerim bırak diyorum neyini anlamıyorsun ?!".dedi ve sertçe gözlerime baktı. Ben ise onu bıraktım. Lisa hemen kalktı ve koşarak banyodan çıktı.. Neden öyle yapmıştı ki ? Neden ? Bana neden bağırdı ? Neden elleri titriyordu ? Bilmiyorum ama bu sorularıma bir cevap bulmam gerekiyordu.....

Coooook uzun bir bölüm oldu Akakskejrjhr neyse oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn

"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin