Bölüm 3: ~ song

28 2 0
                                    

Herkese merhaba nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Üçüncü bölümle karşınızdayım hepinize iyi okumalar.💜🤍💫

Bölüm 3: şarkı

Bölüm şarkısı: Heat waves-Animal Glass (şarkıyı açmanızı öneririm)

"Seni anlattım yıldızlara , ay'a kıskandılar sevgilim."

"Hyena tanıştığımıza memnun oldum. Kendine iyi bak görüşmek üzere." diyerek gülümsemiş ve bana elini uzatmıştı. Elini tutarak "Bende memnun oldum Namjoon kendine iyi bak görüşmek üzere." dedim karşılık vererek. "İyi geceler" dedi geniş bir şekilde gülümseyerek. 'sen bir daha böyle güzel gülme lütfen' iç sesim araya girdiğinde artık eve girmem gerekiyordu çünkü Suho ve Cheryon bizi izliyordu. "İyi geceler Namjoon" dedim bende gülümseyerek ve hala tuttuğum elini fark ederek bırakıp eve girdim.

࿔᭬ৡ⃪꫶⃗၇͜ᩘ͜ᩘ🧚🏻‍♀️၇⃪⃖ৡ࿔

Eve geleli kırk beş dakika olmuştu ve Cheryon başına gelecekleri bildiği için 'kısa bir duş' deyip banyoya kaçmıştı ama ne hikmet ise hala çıkmamıştı. Ona gerçekten çok kızmıştım. Benden habersiz böyle bir plan yapması ve de Suho'yu bu plana dahil etmesi sinirlerimi bozmuştu. Pek âlâ Namjoon'u da rahatsız etmiş olabilirdi. Acaba o biliyormuydu? yoksa o mu istemişti? Hayır hiç sanmıyordum çünkü asla öyle birine benzemiyordu. Aslında bende göründüğüm gibi değildim. Beni bu kişi olmaya ailem zorlamıştı. Küçük yaşta travmam olmuşlardı ve her ne kadar yirmi yaşında olsamda bunu atlatamamıştım.

Cheryon çıkmak bilmiyordu. Bir saattir salondaki koltukta ağaç olumuştum. Sanırım daha fazla bekleyemezdim. Hemen odama gidip üzerimdekilerden kurtuldum. Rahat,bol bir t-shirt ve altına da eşofman altı giyindim. Sonra aynalı makyaj masasının önündeki sandalyeye oturdum.
Makyajımı çıkardım, saçlarımı taradım, mutfağa gidip ramen yaptım. Ben ramen'i yerken Cheryon hala banyodaydı. "Cheryon çıkıcakmısın artık şuradan!" diye banyoya bağırdım. "Biraz işim var ya darlamasana beni işte!" diye seslendi Cheryon. 'İyi tamam' diye düşündüm içimden.

Yemek yerken bir yandan da bu günü düşünüyordum. Ne gündü ama. İlk dörtlü piknik, Namjoon'la tanışmamız. Namjoon'la bizim. Cheryon ve benim. Bi saniye! Cheryon ve ben... Sadece ben! Hayır olamaz. İmkansız.

O an aklıma bir şey geldi Cheryon Namjoon'a kendini tanıtmamıştı. Namjoon da Cheryon'a. Bu daha önceden ikisinin tanıştığı anlamına mı geliyor? Müzik. Namjoon'a sözüm. Of, bu kadar şey bir günde beni yormuştu. Odama gittim. Namjoon'un önerdiği müziği açtım, bir yandan da anlamıma bakıyordum.

Last night all I think about is you
- Dün gece tek düşündüğüm sensin.
Don't stop, baby, you can walk through
- Durma bebeğim, yürüyebilirsin.
Don't wanna but I think about you
- İstemiyorum ama seni düşünüyorum.
You know that I'm never gonna lose
- Asla kaybetmeyeceğimi biliyorsun.

Road shimmer wigglin' the vision
- Yol pırıltılı wigglin ' vizyon
Heat, heat waves, I'm swimmin' in a mirror
- Isı, ısı dalgaları, aynada yüzüyorum
Road shimmer wigglin' the vision
- Yol pırıltılı wigglin ' vizyon
Heat, heat waves, I'm swimmin' in a-
- Isı, ısı dalgaları, bir yüzüyorum-

Sometimes all I think about is you
- Bazen tek düşündüğüm sensin.
Late nights in the middle of June
- Haziran ortasında geç geceler
Heat waves been fakin' me out
- Isı dalgaları beni kandırıyor
Can't make you happier now
- Şimdi seni daha mutlu edemem.
Sometimes all I think about is you
- Bazen tek düşündüğüm sensin.
Late nights in the middle of June
- Haziran ortasında geç geceler
Heat waves been fakin' me out
- Isı dalgaları beni kandırıyor
Can't make you happier now
- Şimdi seni daha mutlu edemem.

My Angel ~ Kim Namjoon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin