W drzwiach staneła Jessica, trzymała 2 duże wiadra gainerów o zamku truskawki
-cześć Mike!
- cześć Jessica - odpowiedział Mike
- zajebiście wyglądasz Jessica, wow
Mike nie kłamał Jessica wyglądała oszałamiająco, miała na sobie ciasną koszulkę, czarne białe jeansy, które opisnały jej tłusty zad. Jessica podziękowała Mike'owi, powiedziała jeszcze że on też wygląda dobrze, tego dnia chciała nareszście przespać się Mikem. Jessica i Mike usiedli na kanapie i zaczęli zpożywać Gainery, jedno i drugie wiadro miało 5L więc mocno ich to napełniło. Kiedy już wypili całe obydwa wiadra i ich brzuchy były nabrzmiałe i pełne Jessica powiedziała
- wiesz co Mike?
- no co?
- mam jeszcze ochotę na jedno..
- na co?
Jessica rozpieła rozporek Mike'a, jedną ręką zdjeła mu spodnie i za ciasne bokserki a drugą ręką masowała jego brzuch
- Ale mnie podniecasz Mike!
Mike zdją z Jessici koszulkę i stanik a jego oczom ukazłay się dwie dorodne, tłuste piersi Jessici. Jessica chwyciała penisa Mike'a i zaczeła mu robić dobrze i zaczeła się z nim całować. Mike zaczą bawiać się brzuchem Jessici, który był dla niego naprawdę sexy i chciał aby Jessica była jeszcze większa. Jessica robiła Mike'owi dobrze przez około 1,5minuty, następnie zabrali się za ostrzejszą jazdę. Kiedy wszystko się zakończyło Mike i Jesica byli pewni, że jest i pisany bycie razem i wzajemne tuczenie i tycie, przyżekli sobie, że będą się tuczyć do końca życia i na zawsze będą razem. Jessica tej nocy została ze swoim tucznikiem, a Mike czuł się tak dobrze jak nigdy. 12 kwiecień 2016 Mike mocno się roztył, ważył już 125kg, Jessica jego ukochana dziewczyna ważyła już 99kg, chciała do końca miesiąca przebić 100kg, ta tłusta para cały czas się karmiła i całowała w szkole, Greg i Samantha od 2 tygodni nie byli w szkole, gdyż dopadło ich możne choróbsko, tak bynajmniej twierdzili, więc wszystko grube i otyłe osoby w szkole się cieszyły, nadwaga w szkole rosła i dyrekcja miała już w planach organizować lekcje o zdrowym odżywianiu, w całych Stanach nadwaga zaczeła mocno rosnąć z nie znanych powodów. Mike po szkole był sam w sklepie i kupował nowe spodnie, gdyż w ostniej jego parze wystrzelił guzik przez jego duży brzuch, to był jedyny minus tycia według Mike'a, ale za razem go to podniecało. W galerii handlowej spotakł pewnego bardzo otyłego chłopaka, który też kupował spodnie, zaczęli rozmiwiać i rozmowa szła im bardzo dobrze, owy chłopak ważył ponad 153kg, był jasnym blondynem o niebieskich oczach, dużych piersiach i ogromnym brzuchu, miał też na imię Louis, odrazu jak zaczęli rozmawiać Mike pomyślał o Carlu, który ostatni mu powiedział, że chciałby coś próbować z grubszym od niego blondynem. Mike dużo rozmwaiał z Louisem, między innymi dowiediał się, że Louis ma 17lat, mieszka z Ojcem, gdyż 10lat temu stracił matkę w wypadku samochodowym, jego ojciec tolerował jego wagę gdyż liczył się dla niego tylko Louis, Mike dowiedział się też, że Louis woli chłopaków, opowiedział mu o Carlu, a on się nim zainteresował, poprosił o kontakt i powiedział, że wszystko przemyśli. Mike jak wrócił do domu odrazu zabrał się za obżeranie się słodkimi paczkami i ciastami, które jakimiś cudem zostały w lodówce i które też kupił, kiedy wszystko już zjadł spojżał się na swój brzuch i powiedział sam do siebie ,,ale szybko również" faktycznie Mike szybko tył jak i jego znajomi, było to trochę dziwne, ale im to nie przeszkadzało, Matka Mike'a zachowywała się co raz dziwniej jeżeli chodzi o wagę jej syna, zaczeła powoli jakby ją akcepować. Kiedy Mike już szedł spać otyrzymał sexy nudesa od Jessici, którą miał podpisaną ,,Świnka🐷❤️". Na zdjęciu Jessica stała w naszych majtkach i na pierwszym planie mocno dało się zauważyć jej rosnący przez porządany przez nią tłuszcz.
CZYTASZ
Rosnący pączek
Ficção Geralspin-off ,,Wielkie tycie" 16 letni Mike rozpoczyna swą historię z tyciem, napotyka rózne probpemy, przyjemności, rośnie i rośnie jak pączek. Opowoadanie rozwija uniwersum ,,Wielkie tycie". Zawiera podeksty seksualne.