4🩷Chata

136 2 0
                                    

Prišli sme domov s Palom, okolo 6 mamina sedela v obývačke a niečo robila na telefóne, hneď jak sme prišli si nás všimla.

Mama: Ahojte, no chvála bohu ste doma som prišla domov s práce a nikto nikde som sa bála ani ste mi to nedali vedieť!

V tedy som si to uvedomila že ja som mamine nič nevravela a ani nepísala.

Ja: Upss mami prepáč pozabudla som sa prepáč už sa to nestane sľubujem.
Palo: Mami zabudli sme na to fakt už sa to nestane .
mama: Ale dobre v poriadku len som sa o vás bála deti a volala som vám a ani jeden z vás mi nezdvihol.
ja: Prepáč mami mne sa vybil mobil.

Pozrela som sa na Pala čo si vymislí chcela som sa smiať ale nasmiala som sa lebo to nieje vhodné.

Palo: JA som síce mobil mal nabitý len som si to nevšimol 🫥

Mama sa na neho škaredo pozrela,a potom sa usmiala na nás a objala nás aj my ju sme objali naspäť.

Mama: Budete večerať?
Ja/Palo: Čo je na večeru?
Mama: Ryža a kuracie pečené mäso na masle zo zeleninou.
Ja/Palo: Budem večerať mňaaam
Mama: Tak umyť ruky a šup šup do jedálne.

umyla som si ruky, a utekala do jedálne fakt som bola hladná jak vlk. Sadla som si za stôl už tam sedeli mamina a Palo. začala som papať pri jedle sme si povedali par slov. napapala som sa a pomohla mamine s riadom dala jej pusu na líce.

Ja: Dobrú noc vám prajem.
Palo: Dobrú noc krpec.
Mama: Dobrú noc slniečko.

išla som do izby kde som si zamkla izbu zastrela žalúzie a vyzliekla sa do naha bolo fakt pekelne teplo zapla som si vlažnú sprchu a umyla zo seba všetko, umyla som si vlasy. Po sprche som vyšla von natrela sa s parfumovaným krémom na telo. umyla zuby, učesala som sa dala na seba tangáče a dlhé tričko a ľahla som do mojej velkéj mekkej posteli. Dala na nabíjačku mobil a chvíľu pozerala ig a hneď som upadla do ríše snov.

o dva dni neskôr......












Je pondelok ráno 8 hodín je.

ja som už zbalené aj s Palom čakáme na ostatných čiže na Juraja,Daliho, Adama, Maxiho, a Šimona čaká Palo a ja čakám na baby vraj prídu pre mňa druhým autom.

pre Pala už chalani prišli pozdravila som sa im mali tie kecy nech idem snimi atď som povedala že idem s kamarátkami. po nich hneď prišli Baby nasadla som do auta pozdravila sa s babami objala sa snimi a vyrazili sme smer chata. po hodine a pol sme tam boli ale aj Chalani tam už boli vystúpili sme všetci sa zoznámili, každý s každým sme si rozumeli takže fajn. po pár hodinách....


Sme hrali pravdu a odvahu sme pri tom pili alkohol, ja som už bola opitá ale nie že veľmi ale tak trochu že rozmýšľam inak.

Šimon: Rose pravda alebo odvaha?
Ja: Odvaha Šimi
Šimon: Sadni si na Daliho ale musíš na ňom sedieť do konca hry a bozkávaj sa sním.
Som pozrela na Šimona potom na Daliho,Dali sa uškrnal a smial tak som si sadla na Daliho a pomali som sa približovala k jeho perám nakoniec som ho pobozkala, bozkávali sme sa ani neviem koľko ale bolo to úžasné jeho jemné pery aaaa chutné pery má.

potom sa hralo ešte dlho skoro do 4 rána.

aaa zabudla som zmieniť že izby máme takto.

Juraj-Palo
Jasmína-Šimon
Karolína-Adam
Ema- Maxim
Ja- Dalibor

Ráno....

Náhoda? (Dalibor Dvorský) ❤️🏒Donde viven las historias. Descúbrelo ahora