AHPO - 6. BÖLÜM

1.9K 200 125
                                    

Naber?

Yorum yapmayı unutmayın canlar! Bu garibanı sevindirin yorum yaparak. 

Medyadaki şarkı Deniz'den Kenan'a gelsin. 


İyi Okumalar!




Efe'yi kucağıma çekmiş karşımdaki katil bakışlı adama bakıyordum. Zait ise yanında oturmuş Sarp'la konuşuyordu. Pars ise Demir'le tavla oynuyorlardı.

Azat Hasret'le hararetli bir şeyler konuşurken, Defne Jülide Hanım'la mutfaktaydı. Evin reisi Yekta Bey ise yukarıda çalışma odasındaydı.

Bana da Efe kalmıştı işte.

"Amşa, al." Diye uzattığı lego parçasını alıp önümüzde yapmaya çalıştığımız legoyu tamamlamaya adamıştık. Tabi ki de gidip bin parçalık Star Wars legosunu odadan çıkarıp getirmemiştim. Yapar mıydım öyle bir şey.

"Amşa buğu güjel oldu!" diyen Efe'yle ona döndüm. Parçaları saçma bir şekilde birleştirmiş daha doğru bir parçayı kırıp zorla takmış gibiydi. Bir çiçeğe benzetmeye çalışmıştı.

"Evet, güzel olmuş." Çocuklarının hayal dünyaları gerçekten genişti. Hayır deseydim. Çocuğun hayal gücüne ket vuracağımdan emindim.

"Şana!" demesiyle çiçeği alıp kulağımın arkasına takmaya çalıştım. Zor duruyor ve batıyordu ama neyse ki takmayı başarmıştım.

"Güzel oldu mu?" diye sormamla bana tatlı tatlı bakıp.

"Güjel!" dedikten sonra yanağımdan öpüp kucağımdan kaçar gibi gitmişti.

Oğlum nereye gidiyorsun sen ya! Babandan beni hani koruyacaktın sen? Hain yemi ederim.

İç çekip dağıtımız yere baktığımda, bunun içinde bana kızmasınlar diye yavaşça toplamaya başladım. Bu katil insan içinde bana bir şey yapamazdı.

Bir an önce Kenan'ın hasta olup olmadığını öğrenmeliyim. Sekiz yıl sonra geri dönüşü olmayacak şekilde hastaydı. Bu tarz tümörlerin yıllar önce çıktığını bilecek kadar etrafımda hasta akraba vardı. İyi huylu bile olsa tümör tümördü. Bir şekilde hastane bilgilerine ulaşmam lazımdı.

İlk önce Ankara'ya gitmeliydim. Hayır, ilk önce Kenan'ımın bütün her şeyini öğrenmeliydim. Daha sonra ise özel doktoruna para verip Kenan'ımın yeniden muayene olmasını sağlamalıydım. O kadar Yasak Elma, Hint dizisini boşa izlemiştim ben. Bir kere her sabah Müge Anlı'yı izleyen birisiydim ben. Bütün entrikaları biliyordum.

İlk işim bir Hacker bulmaktı. Kenan'ımın inciğini cıncığını öğrenip öyle hareket edecektim.

Ama nereden bulacaktım ben be Hacker?

Sahibindene ilan veremez miydim ya?

Forumlara baksam. Uzun sürebilirdi. Ama kimsenin öğrenmesini istemiyordum. Hiç değilse, bu evin içindeki insanların şu an Kenan'ı öğrenmelerini istemiyordum. Kenan'ı gördükleri anda Demir'in öz ikizi olduğunu anlayacaklardı. Hele ki ortada Efe varken kesinlikle anlarlardı. Efe, Kenan'ın küçüklüğüydü neticede.

Gözlerim bir an Efe'ye döndüğünde, Babasının kucağına oturmuş tesbihiyle oynuyordu.

İçimden bir ses her şey ortaya çıksın istiyordu ama Kenan'a daha temiz ve güzel bir hayat sunmak istiyordum. Bu aile Deniz'e az da olsa değer veriyordu. Deniz'in bencilikleri bile evde sadece birkaç kişinin canını sıkmış gibiydi. Öyle bir şey yapmalıydım ki, sadece Kenan'ı evlatları olarak yüreklerine basınlar.

Aile Hikayesinin Piçi Oldum!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin