drei­und­zwanzig

161 22 16
                                    

İkili bir süre daha orada kaldıktan sonra akşam olduğunu fark ettiklerinde tekrar el ele ilerlemeye başladılar.

Taehyun'un kaldığı yurt Kai'nin evinin hemen yolunun üstünde kalıyordu.

Bu yüzden Kai ile beraber gidiyorlardı.

İkili birbirlerine kaçamak bakışlar atıyorlardı ilerlerken.

Bazen göz göze geldiklerinde ise hemen ikisi de bakışlarını çekiyorlardı.

Taehyun'un kaldığı yurda gelince ikisi de durdu. Taehyun arkasını giriş kapısına vermiş ve Kai'ye doğru dönmüştü.

Kai ona bakıyordu.

Taehyun konuşmadan önce Kai'nin diğer elini de tuttu. Her iki elini de sıkıca tutuyordu.

Kai ellerini tutmasına şaşırsa da kendisinden ufak elleri o da sıkıca tutmuştu.

"Bugün için teşekkür ederim. Gerçekten çok eğlendim ve tekrardan sana karşı öyle davrandığım için çok özür di-"

"Hayır hayır özür kabul etmiyorum. Asıl ben teşekkür ederim randevumu kırmadığın için"

İkili birbirlerine sıcak gülümseme ile baktılar. İkisi de birbirlerinden ayrılmak istemiyorlardı.

Kai bir süre kısa olan oğlana baktı ardından hafifçe eğilip Taehyun'un yanaklarına birkaç öpücük kondurdu.

Taehyun, yanaklarının kızardığını hissetmişti. Kendisinden uzun olan oğlana baktı.

Kai, onun yanaklarının kızardığını fark edince tekrar gülümsedi ve kıkırdadı. Onu çok şeker bulmuştu.

Taehyun bu sefer ona yaklaştı ve parmak uçlarına çıkarak bu sefer o, uzun boylu oğlanın yanaklarına öpücükler kondurdu.

Bu sefer kızaran taraf Kai olmuştu.

Taehyun bu sefer gülümsedi ve kıkırdadı.

İkili birbirleri ile bu kadar yakın davranırlarken Beomgyu, balkonda oturmuş ikisine bakarken Yeonjun ve Soobin'i balkona çağırmıştı.

Üçlü, ikilinin birbirini öptüğünü görmüştü.

Hepsi bağırarak 'ooo'lamaya başlamıştı.

Taehyun ve Kai onların sesini duyunca o tarafa baktılar.

Taehyun onları görünce anında Kai'den ayrıldı.

Kai, önce onlara sonra Taehyun'a baktı.

Beomgyu dalga geçmeye başlamıştı bile.

"Vay be. Benim minik birinci flörtüm de elden gidiyor. Gözlerim yaşardı"

"Kapat çeneni Beomgyu!"

"Ay sen kızdın mı fıstık? Kıyamam. Git sevdiceğine sen"

"Beomgyu!"

"Aaa ne Beomgyu Beomgyu adımı mu ezberliyorsun sen fıstık? Hem istersen  bu geceyi Kailer de kalarak geçirebilirsin. Bahiyyih'i bize yolla. Evde boşsa zaten rahat rahat işinizi yaparsınız"

Taehyun onun sözleri ile sinirle ona baktı sonra tekrar Kai'ye baktı.

"Sen onun kusuruna bakma lütfen. Salak salak konuşuyor. Sonra yine konuşalım olur mu benim bunu halletmem gerek"

Kai ona bakarken kıkırdadı.

"Sorun değil ve merak etme. Müsait olduğunda arayabilirsin beni"

"Tamam teşekkür ederim. İyi geceler Kai-ya!"

school toilet / tyunning  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin