|PART 4|

57 4 6
                                    

Kedy asi v tomto svete zomriem.?

Ani neviem ako ale zaspala som. Zobudilo ma to že som počula krik a výstrely.

Rýchlo som sa postavila a zišla dole na prvé poschodie no nikto tam nebol. Zrazu som cítila špičku samopalu, a  pri uchu dych cudzej osoby. Alebo nie až tak cudzej.

,,Som rád... Že sa opäť stretávame." Poevedal opäť ten chraplavy hlas. Niragi.

Čo vám poviem bojím sa ho. Nemala som pri sebe nic. Mohla ma napadnúť že to nebude nikto z mojich "priateľov" predsa len, ono nemali zbrane.

Rýchlosťou svetla má otočil a držal samopal pri mojej hrudi.

,, Myslíš si že ak schadzas dole schodmi po tme a nepozerala sa okole seba tak si ťa nevšimnem?" Spýtal sa ma.

Jasné dneska ráno. Musím utiecť, veľmi sa ho bojím. Ale ma zbraň. Dobre nevadi. Kopnem ho medzi nohy a uteciem vybavené.

Kopla som ho medzi nohy a začala som utekať. No on začal strieľať. Jedna guľka ma trafila do pravej ruky ale musela som dalej utekať.

Zašla som do jedného z obchodou. Vošla som dovnútra a čakala som čo sa bude diať. Počula som kroky postavila som sa a začala som cúvať.

No tieto kroky boli iné. Také tichšie. Do niekoho som narazila, do kelu. Otočila som sa a hadajte kto o bol. Na, predsa niragi. Zase som začala utekať no keď som sa otočila uvidela som holo hlavného typka s tetovaním bol niečím zvláštny. Možno tým že na mňa mieri katanou.

Spadla som  na zadok z toľkého strachu ktorý som mala v sebe. Zo zadu ma silné ruky chytili za ramena a otocili ma. Podotýkam stále som sedela na podlahe.

,,Priceznicka moja, predo mnou neutecies. Si na to až moc neskúsená." Povedal keď sa ku mne zohol.

Samopalom prešiel po mojej blúzke, a skončil pri mojom výstrihu.

,,Treba ti pomôcť z prezliekanim? Nemôžeš mať toľko dni na sebe to isté." Povedal z uskrnom.

,,To my hovoríš ty ktorý ma presne to isté oblečenie ako keď sme sa vydeli naposledy?" Musela som si ripnut.

,, Maličká ma drsný jazyk, uvidíme. Možno sa budeš páčiť nášmu šéfovi. Neboj sa na pláži si s chlapmi užijes až až, ty kurvicka" povedal.

,, Čože?! Niesom kurva! A aká pláž? A aký šéf?" Nechápala som.

Niragi sa len úškrnul pohodil si samopal v ruke a dal mi z nim jednu supu do tváre.

Čo je to tá pláž?

Ahojteee....
Je to na rýchlo napísané ale dúfam že sa páči.
A S KÝM BY STE  CHCELI ABY HLAVNÁ HRDINKA SKOČILA?
NIRAGI
LAST BOSS (VIEM VIEM DIVNÉ ALE TAK)
AGUNI
CHISHIYA
???

PSYCHOLOGY-ALICE IN BORDERLAND Where stories live. Discover now