Harikasın!

1.3K 12 0
                                    

Jennie ve Lisa 2,5 yıldır sevgililerdi. Ancak sevgili olduğu yıllar içinde hiç sevişmemiş, sadece öpüşüyorlardı. Lisa birgün bunu fırsat bilip Jennie'yi arar ve romantik bir yemek yemek istediklerini söyler. Jennie de akşam olunca Lisa'nın evine gelir ve romantik yemeklerini yerler.

JenLisa çifti film izler Lisa ayağa kalkar ve "Sevgilim sana bir süprizim var ve bu bandı gözlerine bağlayacağım ve açmayacağın söz ver"

"Söz"

Lisa sımsıkı bandı bağlar. Elinden tutup ayağa kaldırır ve üst kattaki kendi yatak odasına götürüp yanları olmayan koltuğa oturtturur. "Bekle beni hemen geliyorum" der ve gidip en sexy geceliğini giyip üstüne gecelik hırkasını giyer.

Odaya geldiğinde Jennie'nin kucağına oturur ve göz bandını çıkarır. "Lisa?!"

"Efendim"

"Şimdi mi?"

"Evet. Hazırsın değil mi?"

"Evet"

Lisa dudakları ile Jennie'nin ağzını içine alır. İkisi de ara ara geri çekilir ve birbirlerinin ağzını yalamaya başlarlar. Lisa üstündeki hırkasını çıkarır ve geceliği ile kalır.

Lisa Jennie'yi hala öperken yatağa yatırır ve üzerine çıkıp öpmeye ve yalamaya devam eder. Lisa Jennie'nin omzundan tutup geriye atar. Bu sefer kendisi altta, Jennie üstte olur. Lisa tek bir hamlede Jennie'nin kıyafetini çıkarır.

"Sütyenin güzelmiş. Her zaman görmek isterim"

"Senin olsun"

Jennie Lisa'nın vajinasına sürtünmeye başlar. Jennie ellerini Lisa'nın göğsüne götürür ve yoğurmaya başlar. Lisa bacaklarını Jennie'nin bacağının arkasına atar ve onu yatırır ve üstüne çıkar. Lisa'nın sürtünmeleri artarken, Jennie'nin de inlemeleri artıyordur. "Sende soyun Lisa"
"Sen istersin de soyunmaz mıyım" diyip ütündeki geceliği çıkarır ve sadece kırmızu dantelli kilot ve sütyen ile kalır.

Lisa, Jennienin üstüne uzanır ve eteğinin altından elini sokarak elini Jennienin kalçasında gezdirir.

"Bekle seni daha çok tatmin edecek şey getireyim"

Diyip kalkar ve çekmecesinde ki penisi kilotunu çıkarıp giyinir. Lisa Jennienin bacaklarını açar ve sert bir hamle ile vajinasına vurur. "Ahhh!" "Bu hissi bir daha bulman zor o yüzden tadını çıkar"

Jennie kabul olmuş. Jennie elini Lisa'nın sırtına götürmüş ve sütyenini çıkarıp göğüslerinin sarkmasına sebep olmuştu. Lisa da Jennienin sütyenini ve kilotunu çıkarıp tamamen çıplak kalmasını sağlamıştı.

Lisa Jennienin vajınasını elleyip onunla oynuyordu. "Arkanı dön!" komutu ile Jennie arkasını dönmüştü. Lisa Jennienin üstüne uzanıp elini göğsüne getirip oynuyor ve sıkıyordu. Dudakları da rahat durmayıp sırtını yalıyordu.

Üstünden hafif kalkıp kalçasını iki yana açmış ve takma penisi oraya takmıştı. Jennie içindeki his ile inliyordu. Acı çekse bile eğleniyordu.

Lisa Jennieyi kendine doğru çevirmişti. Jennie Lisanın kucağına oturmuş ve vajınasını takma penise doğru bastırıp Lisanın vücudunu yalıyordu. "Şimdi içine giricem. Yatmak mı istersin yoksa oturarak mı?"

"Yatarak" Jennie yatağa uzanmıştı. Lisa Jennienin bacaklarını kaldırıp omzuna koymuştu. Daha da açılan deliğe kayganlaştırıcı sürüp ilk önce penisi vajinasında bastırarak gezdirip sonra da deliğin içine sokmuştu.

"AHHHHHHHH!"

Penis hala Jennienin içindeyken, Lisa Jennienin üstüne uzanıp göğüs uçlarını emmeye başlamıştı. Jennie bir daha bu hazzı bulamayacağını bildiği için içindeki acıyı önemsememeyip anı yaşıyordu. "Lütfen daha fazla Lisa"

"Harikasın!"

Lisa, Jennienin içindeki penisi gel git yaparak hareket ettiriyordu. "Bebeğim çok fazla acı çektin. Burada bitirelim başka gün yine devam ederiz"

"Olur. Ama şimdi jakuziye gidelim"

"Nasıl istersen"

Lisa Jennienin içindeki penisi çıkarıp jakuziye doğru gitti. Jakuzi dolana kadar Jennie ağrı içinde oturdu. Jakuzi dolmuş ve ikisi de jakuziye girmişti. Jennie Lisanın üstüne oturup göğsü ile oynayıp bir taraftan da elini vajınasına götürüp orada oynuyordu.

"Sanırım bugün çok eğlendin?"

"Ah evet. Keşke daha önce yapsaydık. Vücudum çok rahatlamış hissediyorum"

"Güzel. Bir dahaki sefere sen beni becer"

"Nasıl istersen. Lisa?"

"Sevgilim?"

"Bugün bizim ilk seximiz ya bunu kutlayalım mı kendi aramızda?"

"Olur. Hatta ondan sonra sen benim içime gir"

"Pekala bebeğim"

Jennie ve Lisa jakuziden çıkıp hiçbir şey giyinmeden çırıl çıplak uyudular.

*umarım beğenirsiniz

Sütyenin Güzelmiş | JenLisa {SMUT}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin