Maşının pəncərəsinin qırılması ilə bir parca gəlib qoluma girdi həmin anın həyəcanı ilə heçnə hiss etmirdim .
Simiya
-Sənin uğursuzluğundandır bu olanlar buradan sağ qurtulsan özünü öldürər sən! Hahaha
Ellis
-Bu keçən gün Benny'ə sataşdıqda bizim gedib döydüyümüz oğlanlar deyilmi?
Fred
-Hə odur
Liam
-Qaça bilmərik amma bu qədəri ilə də döyüşə bilmərik
Mən
-Polisə zəng edək
Ellis
-Polis gələnə kimi bizim sümüyümüz qalmaz burada Fidel tez "Brothers " qrubuna mesaj at onlar polisdən tez gələrlər ən azı işimiz asanlaşar
Bu zaman Fidel dediyini etdi , maşının qırılmayan pəncərəsi qalmadı , 10 - 15 nəfər olardılar
Ellis
-Lidya arxada 3 - 4 dənə çubuq , 2 biçaq və bir sprey şüşəsi var onları al
Mən dediyini etdim.
Simiya
-Qardaşın tam bir qatildir, bunların hamısını yanın da gəzdirdiyinə görə
Maşından düşməyə məcbur olduq
Fred
-Lidya sən kənara çəkil
-Mən döyüşməkdə usta biriyəm
Bu vaxt deyəsən qrupun lideri olan oğlan danışmağa başladı:
-Siz demək mənim qardaşlarımı dəyərsiz
Liam
-Sənin qardaşların bizə sataşırdı və biz döyməsəydik döyüləcəkdik
-Mənə dəxlisi yoxdur - deyib əli ilə bir işarə göstərən kimi üzərimizə hücum etdilər . Mənim əlimdə heçnə yox idi əlimə keçən ilk oğlanı ayağının arasına təpik qoydum sonra yumruqladım eynilə də o da məni döyürdü . Əlimə sprey şüşəsi keçəndə qabağıma çıxan 2 oğlanın gözünə fısqırtdım . Birdən hansısa oğlanın Ellis'i yerə yapışdırıb döydüyünü görəndə o anki əsəblə oğlanın bütün saçları əlimdə oldu , oğlan elə fəryad etdi ki dağ - daş yerindən oynadı. Üzümü çevirən kimi biri ayağıma bir biçaq soxdu , o an mən bayaqki oğlandan daha bərk fəryad etdim . Yerə yığıldım bunu görən Liam oğlanın bədənində qan olmayan yer saxlamadı . Bir an içimdən oğlana yazığım gəldi amma Liam'ın qoluna biçaq soxulduğunu görən kimi elə bil bədənim alışdı və o ağrını özüm də hiss etdim , kənarda dayanan çubuq ilə qoluna və başına vurdum . Fred yanıma oturdu mənə kömək etmək istəyən də biri onu arxadan vuracaqdıq ki refleks ilə arxasına çevirləndi oğlanı yerə yapışdırıb döydü .Birdən bir az bir böyük maşın dayandı , içərisindən Aleksandr, Maks , Benny ,Stiv, Kevin , Alexis, David, Kenny , Bert, Dustin , Ramon düşdü . Ən gözəl döyüşən Kevin idi , yaralı olmayan heç kim qalmadı . Mənim hələ də ayağım göynəyirdi və qanı dayanmırdı Aleksandr mənə baxıb əsəbləşdi və mənim yarama baxmaq üçün əyildi .
Aleksandr
-Ay yaran çox dərindir ey tez ilk tibbi yardım olunmalıdır yoxsa yaradan içəri mikrob girə bilər . Özüdə qanı dayanmır qan itkisi yaşaya bilərsən
Mən ağrıdan cavab verə bilməz hala gəlmişdim.
Onlar tərəfdən biri Dustin'ə biçaq soxurdu ki , mən əngəl olan da biçaq mənim qarnıma girdi . O an beynim dayandı nə olduğunu başa düşmədim , qarnımdakı yanğı ilə yerə yığıldım, gözlərim qapanmadan əvvəl son gördüyüm şey Aleksandr'ın polisə zəng etməsi idi . Gözlərim qapandı və heç bir səsi eşitmədim .
Yazıçıdan
Liam dəliyə dönmüş kimi idi . Onlar isə maşına minib qorxub qaçdılar . Liam maçının arxasıyca qaçmağa çalışırdı ki maşına çatmadı . Amma gözlərini qıyıb maşının nömrəsini yadında saxladı . Bu vaxt polislər gəldi Liam hələ də ağlayır və Lidya'nın gözlərini açması üçün yalvarırdı . Polislərdən biri Ambulans a zəng vurdu . Lidya xəstə yatağında can çəkişirdi ədalət haradadır onun yaşıtları gülüb əylənərkən o əylənmək nədir bilməyib. Həyat kimiləri üçün "Cənnət" kimiləri üçün isə "Cəhənnəm" dən fərqsizdir . Hər kəs ağlayır , Allah'a yalvarırdı ki Lidya sağalsın. Otaqdan baş həkim çıxdı .
Həkim
- Həyatı təhlükəsi böyükdür və qan lazımdır BB qan qrupu olan var aranızda donor olmağa?
Fidel
-Məndə də BB qan qrupudur
Piter
-Aramızda 2 nəfərdir BB qan qrupu olan mən Fidel'dın böyüyən mən donor olum
-Axı
-Axı demək yoxdur sən balacasan
-Ehhh
Piter donor olar
Həkim
-Vaxt lazımdır görək sağalır hələlik həyatı təhlükəsi yoxdur amma bu hər an yarana bilər .
6 gün sonra
Hər kəs ağlamaqdan halsız düşmüşdü . Meri xanım içindən böyük peşmançılıq var idi qızına bu qısa müddətdə belə bir qram sevgi göstərməmişdi qayğısına qalmamışdı . Demyam bəydə pis gün də idi amma o heçnəyə görə peşman deyildi qızının qəlbini qırdığına görə belə peşman deyildi .
Birdən tibb bacısı həyəcanla həkimi çağırdı . Otağın pəncərəsindən içəridəki hər kəsin təlaşla Lidya'yı qurtarmaq üçün əllərindən gələni edirlər amma iş düzgün yolunda getmirdi . Lidya ölümlə yaşam arasında olan çizgidə dayanmışdı . Yaşam sevinci ölüb də hələ də yaşamaq istəyən qız indi ölümə iynə ucu qədər yaxın idi . Hər kəs təlaşlı idi , Lidya ölsə onunla birlikdə ruhən öləcəklər də var idi. Lidya inanmasa da sevildiyinə onu sevən çox insan var idi . Amma sevməklə bərabər dəyər verməkdə önəmli idi , sevgini yox edən dəyərsizlikdir
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
QARANLIĞIN içindəki AYDINLIQ
Novela JuvenilQaranlığa qərb olmuş qızı Aydınlığa çıxaran SEVGİ