A srác és a lány lefelé haladnak a folyón, valamiféle összerakott roncson.
-Hova megyünk most?- Kérdezi sírva a lány.
-Minél messzebb. Nem tudom.- Erősíti meg a fiú a ladik oldalát.
-Apu és anyu...- Félre nyiklik a hangja. -Ők nem is tudnak semmit.
Hideg csend uralkodik és valami hónak látszó kezd el esni.
-Mi ez?- Törli meg szemét a lány.
-Nem hó... ez. Hamu.
****
Egy folyó menti farmot találnak a fiatalok ahol kikötnek. Egy pajtába térnek meg, ahol egy csöves farmer van. Barátságos és befogadja a gyerekeket. Étel ital, szállás és ápolással nyújt segítséget az ismeretlen.
Némi sztorizgatás után kiderül, hogy a farmer a polgár mester egyik eltitkolt fia. Aki eddig egy másik bolygó rendszerben élt ezért öregebbnek tűnik. Azonban nem hisznek neki, csak egy bolond csövest látnak benne. Azonban olyan részleteket mesélt el a régi rendszerről, amiről egy írástudatlan biztos nem tudna.
-De akkor miért itt tengeted a napjaid?- Kérdezi a fiú, közben belekortyol a sörbe.
-El vagyok én itt. Meg van mindenem, és idáig nem jut az elnyomás erejéből.
-Miféle elnyomás?
-A tudatlanság elnyomása, mely a világból fakad szüntelen.- Szív bele egy nagy slukkot a cigibe a farmer.
-Az igen!- Nevetgél mellette a csaj.
-Én nem hagynám, ha megtámadnák az országom. Még szürke agyat is bevetném.
-Az meg micsoda?- Kérdi a srác, közben elfogy a söre.
-Nem micsoda, hanem kicsoda! Na, gyertek.
A pajta egy lepukant valami volt. Kopott festékkel. Kinyitotta a famer és egy vadító szürke sport kocsi állt bent. Néha pirosan világít a jeladója.
-Ez meg mi a...- Képed el a srác.
-Nem ez, hanem Ő. Nos ő kérlek szépen szürke agy!
Át alakul az autó egy autobottá. -Sziasztok emberek. A városotokat épp pusztítják! Miért menekültök?
-Hát én mindjárt beszarok... Mi. a. büdös. fasz?!
-Azt kérdeztem, miért menekültök?
-Hát öö. Hát. Semmi közöd nincs hozzá! Egyáltalán mi a fene vagy te?
-Egy autobot. A polgármester tulajdona voltam, de már a fiáé vagyok, mint hivatalos öröködési tárgy.
-Aha. Te miért nem meséltél erről?- Kérdi a srác a farmertől.
-Áh. Tesom folyamatosan ezt meséltem.- Gyújt még egyet a cigin, mert az elaludt.
-Tehát miért menekültök?- kérdi komolyabban az autobot.
-Mert a lány veszélyben van! Meg akarják ölni!
-Hmmm. A 24 éves szűz...- Az autobot nem gondolkodik sokat. Megragadja a 3 embert, átalakul autóvá és elindul a város felé. Az ajtókat lezárja.
Neki az egyetlen küldetése, hogy a polgármestert, szolgálja, és megérezte, hogy Ő visszatért, és egy híd előtt van egy padon. Elindult hát felé.
ESTÁS LEYENDO
A 24 éves szűz
AventuraRövid részes, ifjúsági szórakoztató regény. A 24 éves szűz, rengeteg emberrel megismerkedik "útja" során. Többször is izgi helyzetbe kerül, amikor is félreértésekbe keveredik. Kalózok, Istenek, kommandósok, háborúk, halál, dráma, +18.