sieben­und­zwanzig

153 25 20
                                    

Tekrar maç başlamıştı. Diğer dörtlü maçı izlerken Taehyun dalıp gitmişçe Kai ile soyunma odasında yaşadıklarını düşünüyordu.

Ondan ayrıldıktan sonra tekrar üşüme gelmişti. Normalde soğuk olan vücudu Kai'nin sıcak vücudunu hissetmediğinde daha da soğuduğunu hissediyordu.

Elini alt dudağına, tam Kai'nin ısırdığı yere koydu.

İstemsizce dudağının yana doğru hafifçe kaymasına yani, yüzünün aptal bir gülümseme ile buluşmasına engel olamamıştı.

Sırtını oturduğu yere dayadı ve bacaklarını kendisine çekti. Hala aynı aptal gülümsemesi ile Kai'nin dudağını ısırdığı yerdeydi eli.

Bahiyyih, bunu fark edince arkadaşına döndü. Yanında oturduğu için onu dürttü.

Taehyun, hızlıca başınk iki yana salladı ve elini dudağından çekti. Ardından kendisini dürten arkadaşına baktı.

"Noldu Bahiyyih?"

"Ne bu halin senin? Aptal bir gülümseme falan. Abimle sevgili gibi davranman gerek ama aptal aptal gülümsüyorsun sen. Ne oldu?"

Taehyun etrafını kontrol etti. Çok kalabalıktı ama söylemesi gerekiyordu.

Tekrar gözlerini Bahiyyih'in gözleri ile buluşturdu.

"Abinle öpüştük"

"NE!?"

Bahiyyih'in yüksek sesli bağırmasına karşı Taehyun kulaklarını kapattı.

Yeonjun da onlara bakmıştı.

"Ne bağırıyorsun Bahiyyih? Sessiz ol!"

Bahiyyih heyecanla ona baktı.

"Taehyun ve abim öpüşmüş!"

"Ne!"

"Ya şaşırmayın bu kadar. Öpüşmeniz gerekiyordu. Kafama top atan çocuk geldi, bizi sevgili diye biliyor zaten. Öpüştük bizde. Ama abin çıplaktı. Yani yarı çıplaktı. Bende bizi sevgili sansın diye ellerimi vücudunda gezdirdim biraz sonra o gittikten sonra biz ayrılınca da abin dedi istersen yine temas edebilirsin bende utandım birşey demeden geri geldim"

Bahiyyih ve Yeonjun şok içinde onu dinlemişti.

"Sen abime karşı gerçekten his besliyor musun?"

Bahiyyih'in sorusuna karşı bir süre düşündü.

Gerçekten de Kai ile tuvalet olayından sonra Kai'ye karşı birşeyler oluşmaya başlamıştı.

Uzun süredir de bunu düşünmüyor değildi. Kai ile tuvalette kalmaları, kendisini kurtarması, randevuya çıkmaları, onu rüyasında görmesi, tekrar öpüşmeleri.

Herşey yeterince kafasını karıştırırken tekrar arkadaşına baktı. Artık herşeyden emindi.

"Evet"

。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆

Maç bittikten sonra Kai'nin takımı kazanmıştı. Başta takım arkadaşları ile beraber kutladılar ardından takım arkadaşlarının birçoğunun sevgilisinin geldiğini görmüştü Kai.

Etrafa baktığında kendi sahte de olsa sevgilisinin ona doğru kocaman gülümseyerek koştuğunu görmüştü.

Bu hali ile çok tatlı duruyordu.

Taehyun, ona doğru koştu ardından kollarını sıkıca onun boynuna doladı.

Kai'de kollarını sıkıca onun beline doladı ve hafifçe onu havaya kaldırıp döndürdü.

school toilet / tyunning  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin