2|bir deli sevdaya sığdı

1.8K 124 87
                                    

Altay kulaklığını telefona takıp şarkıyı aratmıştı. Şarkıyı bulduktan sonra sağ tarafındaki çocuğa seslendi. "Kerem bir baksana." Kerem adını duymasıyla telefon ekranını kitleyip gülümseyerek kafasını kaldırmıştı. Golden yavrusuna benzeyen çocuk telefonundaki hayalet ekrana rağmen yakalanmamak için refleksif olarak hareket etmişti.

Kafasını kaldırmasıyla sol kulağında Altay'ın elini hissetmiş, dediklerini anlamaya çalışıyordu. "Şunu bir dinlesene ne diyor sence?"

Kerem, Altay'ın sağ tarafında oturduğundan sol teki takmak kolay olmuştu. Sağ teki takmak için Kerem'in sağ tarafına doğru eğildiğindeyse gözlükleri çarpıştı. Kerem'in ani temasa kalbi hızlanırken yüzünün kıpkırmızı olduğuna emindi. Beyaz bir teni vardı hemen belli olurdu ve Altay da söyledikleriyle Kerem'in zihnini onaylamıştı.

"Korkuttum bir anda değil mi? Özür dilerim Kerem ya." Tam da az önce ona yazdığı gibi çok nazikti. "Sorun değil Altay. Bir an ürktüm ama kulaklığın?" gözüyle de kulaklığı işaret etmişti.

"Şunu dinleyip ne duyduğunu söyleyebilir misin? Açıyorum." Kerem o kulaklıkta her şeyi duymayı bekliyordu. Altay fanatik Fenerliydi. Galatasaray için küfürlü bir beste bile açmış olabilirdi ama tabii ki yapmazdı Kerem'in tuttuğu takımı bilirken beyefendi çizgisine çok uzak bir hareketti bu. Ben de zaten olayı abartmak için anlatıyorum buraları size. Duyacağı şeyi asla beklemiyordu işte.

Kerem, Ebru Gündeş ile mırıldanmaya başlamıştı gülümseyerek. Gerçekten seviyordu bu şarkıyı. Altay, o mısrayı söylediğinde durdurmuştu şarkıyı. "Ee Kerem efendi ne söyledi o dizede Ebru Ablam?"

"Nedenini anlamadım ama 'bir deli sevdaya sığar çingenem' dedi işte hepimiz biliyoruz."

Altay gülmeye başladığında Kerem komik bir şey varsa söyle de birlikte gülelim aslanım bakışları atıyordu. "Ben de öyle duyuyorum ama sığar değil salar diyormuş. Herkes sığar duyuyorsa sığardır ya salar değildir."

Kerem'in jetonunun bütün köşeleri o anda yok olup düşmüştü. Bir tek az önce sana yazan benim demediği kalmıştı ama Altay genele yuvarlamıştı şükürler olsun. "Yok artık sen de, bildiğin sığar diyor. Uydurma bir yerinden."

Bunun üstüne Altay tekrar gülmeye başlayıp omzuna kolunu atmıştı. "Tamam hayatım seni mi kırayım? Sığar olsun." Kerem tekrar kızardığını çok iyi biliyordu. Dört yıldır sıra arkadaşıydı Altay, dört yıl boyunca dip dibeler demek oluyordu bu yine de alışamamıştı derste oturduklarından daha yakın olduklarında kızarıyordu hemen. "Bir önceki mısrayla birleşik galiba. Saçlarını bir deli sevdaya bıraktığını söylüyor."

Kapıda Arda'yı görünce ayaklanıp kardeşinin yanına yol almıştı. Kerem arkasından bakarken "Çingeneyi bilmem de sen bir deli sevdaya sığdın be Altay" diye mırıldanmıştı.

---

Ne yapıyorsunuz gençlik bu arada ben ciddi ciddi doğrusunu öğrendiğimden beri bunu düşünüyorum yani 2 gündür falan

Nasıl salar ya sığar olm o sığar neyse fic benim aydınlanmam üzerine çıktı yani piuwhyioywvşıtwc

Çingenem ¦ AlKerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin