7.

685 85 12
                                    

"Off keşke beni kaslı kollarıyla boğsa."

Seungmin ve Jisung, Felix'in saçma fantazilerini dinlerken sıkılmışlardı.

"Lix artık susar mısın?"

"Ne var ya? Hayallerimi anlatıyorum size."

"Lan bizim yaşımızdakiler gidecekleri üniversitenin hayalini kurarlar bizde salak felixin ogretmenine olan hayallerini dinliyoruz."

"İnsan öğretmenine aşık olamaz mı?"

"Olamaz lix, olamaz."

"Ama-"

"Seungmin hyung?"

Yanlarına gelen 11. Sınıflardan Jeongin yüzünden sohbetleri bölünmüştü.

"Efendim Jeongin, bir sorun mu var?"

"Sana bir şey söyleyebilir miyim?"

"Tabi ki, dinliyorum seni."

"Ama baş başa olsak benim için daha uygun olur."

Jisung ve Felix lafın kendilerine geldiğini anlayınca göz devirip masadan kalktılar.

"Gittiler, söyleyebilirsin."

"Sana bugün okul çıkışında kahve ısmarlamak istiyorum, kabul eder misin?"

Seungmin, bu sevimli çocuğun amacının ne olduğunu çözememişti Ama onu kırmakta istemiyordu.

"Olur ama neden?"

"Geçen sene beni zorbaların elinden kurtarmıştın, sana olan borcumu hala ödeyemedim. Benimde aklıma böyle bir şey geldi, sana kahve ısmarlarsam borcumu biraz da olsa ödeyebilceğimi düşündüm."

"Geçmişte kalmış bir şey bu, hem sen neden hala kendini borçlu hissediyorsun? Borçlu hissedecek hiçbir şey yapmadın ki."

"Evet ama yine de teklifimi kabul edersen çok mutlu olurum."

"Peki öyle olsun, kabul ediyorum."

"Teşekkür ederim!"

Jeongin mutluluktan bağırarak, Seungmin'in boynuna sarılmıştı. Uzun olan çocuk neye uğradığını şaşırsa da sarılmasına karşılık verdi.

Felix ve Jisung ise onları uzaktan izliyordu.

"Döverim ben bu çocuğu, resmen kankama sarıldı ya."

"Abartma felix."

"Banene ya-"

"Lan seungmin de onun sarilmasina karşılık verdi, vay köpek seungmo biz olsak itliyor başkası olunca karşılık veriyor."

"Abartma jisung."

"Tamam intikam alma sırası degil felix, şuraya baksana hyunjin hoca da gözlerini onlara dikmiş bakıyor."

Hyunjin bugün kantinde nöbetçi olduğu için yaşanan her şeyi en ince ayrıntısına kadar görmüştü. Kaşları çatık bir şekilde karşısında ki ikiliyi izleyen Hyunjin, daha fazla dayanamayıp bahçeye çıktı.

"Aq ben bile korktum o nasıl bakıştı?"

"Kıskandı mi o?"

"Galiba kıskandı, hemde baya."

"Aşık mı yani bizim seungmine."

"Oha olabilir mi?"

"Ben sana soruyorum mal jisung."

"Ayy bilemedim ki."

Jeongin'in gittiğini gören Jilix ikilisi Seungmin'in yanına gitti.

"Seungmin, benimle de sarılacaksın."

hocam deme lazım olur Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin