15.Bölüm|Bazı Şeyler

121 69 0
                                    

Elif'in Anlatımı ile

Enes bana sorgular gözlerle bakarken söylediğini onayladım.Bizim okuldaki D sınıfındaydı ben ise aksine bizimkilerle C sınıfındaydım.

Arkadaş olduğumuzu söyleyemezdim ama yolda görürsem selam vereceğim bir insan sayılırdı.Bana bakarak "Bu saate bu hâlde ne işin var?" Diye sorunca omuz silktim "Hiç sahilden geliyorum işte bir şeyler düşünüyordum o kadar" deyince umursamadan kafasını hafifçe yukarı aşağı salladı.

"İyi o zaman,iyi akşamlar" dedim "Görüşürüz!"

Bana bakarak imalı imalı konuştu "Görüşür müyüz?" Ben ise hafif bir tebessüm ederek "Seni her gün okulda görüyorum ya" deyince sırıttı "Sen her gün beni okulda görüyorsun evet ama görüşmüyorsun?"

Alt dudağımı ısırarak "Madem öyle iyi tamam yarın okulda görüşürüz Enes" baş selamı vererek "Görüşürüz" dedi kaskını çevik bir şekilde takarak motosikletine atladı son kez elini kaldırıp bana selam verdikten sonra son sürat uzaklaştı.

Derin bir nefes alarak eve doğru yürümeye başladım şaka maka eve gitmem 15 dakikaydı ve buralar pek tekin bir yer olarak gözükmüyordu.Arkamdan gelen motor sesi ile ani bir şekilde arkamı döndüm.Gördüğüm motorun sahibi motordan inerek kaskını çıkardı ve konuştu "Benim evim burda" diyerek derme çatma bir ev gösterdi "Burası bizim mahalle" diyerek eli ile daireler çizdi.

Hemen bana bakarak "Buralar pek tekin değil istersen seni eve bırakayım" deyince onayladım.Yürümek istediğim için onu da peşime takmış oldum motorunu evinin oraya bırakarak benimle yürümeye başladı.

Bir kaç dakika sessiz olsakta önden gelen çığlık sesleri kanımı dondurmuştu.Allah'ım böyle yerlerde yaşayan insanlara şifa,bereket ve mutluluk ver.Allsh düşmanımın başına getirmesin yani o kadar.

Önümüzde iki iri yarı çocuk birinin elinde beyzbol sopası sıska bir çocuğu pinyata yerine kullanıyorlardı mübarek.Çocuğun yüzünde bir iki morluk olduğu için daha yeni başladıkları anlaşılıyordu.

Enes üfleyerek çocukların yanlarına gitti ve iki çocuğu da yere sererek yerde ki çocuğu kaldırdı çocuk ona Melek mualemesi yaparken benim ağzım bir karış açık kalmıştı "İnanılmaz" diye mırıldandım Enes küçük bir kahkaha atarak "Doğam olmuş" diye omuz silkti.

Evime son beş dakika kala gideceğini söyledi "Hey neden şimdi gidiyorsun" diye sorunca büyükçe bir sırıttı dudaklarında sarf ettiği sözcükler kulağımda yankılanırken geri geri yürüyor ve kendini karanlığa hapis ediyordu."Keyfim ve Kahyası o ne isterse onu yaparım" diyerek bir kez daha omuz silkti.

Yavaş yavaş karanlığa karışırken düşündüm aslında çok güzeldi."Keyfim ve Kahyası" diye tekrarladım kendi kendime evimin kapısının önüne geldiğimde derin bir iç çektim.

Cebimden evin yedek anahtarını çıkararak eve girdiğimde annemin dizi izlerken salonda uyuduğunu her yerin karanlık olmasından anladım bir tek Yusuf'un kapalı odasının altından sızan ışık ile odama doğru ilerledim.

Odamın ışığını açmaya yeltenmeden kendimi yatağa attım.Emir ve Enes'in yüzleri rüyalarımda birbirine karışırken uyumak hiç olmadığı kadar zor olmuştu.

°°°

Nasıl ve ne zaman uyuduğumu hatırlamıyordum ama önemli olan uyumamdı ve uyuyabilmiştim.Sanırım...

Telefonuma gelen bildirimlere bakmak için çalışma masamın üzerinde ki telefonuma doğru ilerledim oldukça yavaş bir şekilde telefon kilidini açtım ve gelen bildirimlere baktıkça kaşlarım çatıldı.

+0536******* Kısa Mesaj

Elif:
Nerede kaldı o şahıs
(Dün)

Elif:
Hâlâ bekliyorum o şahısa söyle ben buradayım
(Dün)

Elif:
Bekliyorum
(Dün)

Elif:
Beklemekten vazgeçtim o şahıs gelmeyecek dimi?
(Dün 23.46)

0536*******:O şahıs gelemedi

0536*******: Seni bekletti ama bu sefer de bazı sorunları vardı

0536*******:Ama sorma sorunlarını

0536*******:O şahısı arkadaş olarak görüyorsan canın acır

Elif:
Telefonu o şahısa ver

0536*******:Elif

Elif:
Emir

0536*******:Sana anlatacağım ciddiyim ama ağır gelir yapma

Elif:
Tamam artık yüzyüze konuşmamız umurumda bile değil burada anlat

0536*******:Elif anlamıyorsun bak çok yorgunum yarın konuşalım olur mu

Elif:
Emir sende beni anlamıyorsun görüşeceğiz,anlatacağım,buluşacağız daha nereye kadar?

0536*******:Sen beni anlayana kadar Elif lütfen yorgunum sonra konuşalım

0536*******:
Yorgunum Elif/
Canım acıyor ve sen bunu bilmiyorsun/
Bilme,bilmek canını acıtır/
Engelleme beni/
İyi günler

Elif:
İyi günler

Adana'yı Acılı Sevenler

Mayıs:Len Elif bizi beklemeden niye gittin vicdansız

Eren:Kesin bir şey oldu telefonuna da kilitlenmişti mübarek

Mayıs:Yoksa Emir mi yazdı

Eren:Anam olay var olay var gelin komşularr

Mayıs: Bütün ortamın içine ettin Ereniye Teyze

Eren:Bu yeni nesil çocuklarında dili pabuç kadar

Yağız:Oğlum çalar saatin uyandıramadağı beni nasıl hâlâ uyandırabiliyorsunuz?

Eren:Allah bilir

Yiğit:Bir dakika şimdi Emir mi yazmış Elif nereye gitti

Mayıs:Tabi sen bilmezsin bütün gün Araf'la dolaş dur

Yiğit:Araf'ın yakında ki devlet okulunda tadilat olduğu için geldiğini biliyorsunuz arkadaşa ihtiyacı vardı oldum hepsi bu

Mayıs:Sayende o da popüler çocuk oldu itibarında tek başınayken iki başınıza oldu

Yiğit:Yahu sen niye Araf'la takılmama bu kadar atarlandın aslan parçası

Mayıs:İçimden geldi yiğidim

Eren:Yahu yeter tamam Elif'e dönelim

Elif:
Emir bana baska bir numaradan yazdı...

15.Bölümün Sonu

Evet bu bölümü bu kadar hızlı yayınlamamın sebebi bir takipçimin bana yeni bölümü sorması agagga

Belki çok küçük bir şey ama ben çok mutlu oldum :))

Yeni bölüm yakında takipte kalın

Öpildiniz

✓ Tuzlu Kurabiye #TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin