ne

46 9 12
                                    

Bir önceki bölümüde okuyun yorum yazmayı unutmayınn
______

3.kişi anlatımıylaa

Şuanda chan hyunjin yemek yedin diye kapı arkasından söyleniyordu.

Chan:"hyunjin lütfen bak kendini bu iki günde çok yıprattın lütfen artık yemek ye"

Hyunjinden ses yoktu olayın üstünden iki gün geçti ama o ne yemek yemişti ne de birisiyle konuşmuştu.

Chan hyunjinin kapalı kapısına sırtını dayayıp çöktü gözleri dolmuştu arkadaşını ilk defa bu şekilde görüyordu sonuçta.

Jisung:"chan hyung iyi misin?"

Chan:"hyunjin iyi değil o kötüyken ben nasıl iyi olayım"

Jisung chanın yanına çömeldi ve chanı dinledi.

Chan:"ne benimle konuşuyo ne yemek yiyo ne sesi çıkıyo endişeleniyorum"

Jisung:"ben onunla konuşmanın yolunu biliyorum sen şimdi git onun en sevdiği ve rn iştah doyurucak yemeği yap tamam mı"

Chan:"teşekkürler jisung"diyip ayaklanıp mutfağa yemek hazırlsmaya gitti o sırada jisung seungmini aradı.

Jisungların evinde

Felix:"seungmin jisung arıyooo"

Seungmin:"geldim"dedi ve koşarak geldi seungmin telefonu açtı ve kulağına götürdü"

Jisung:"seungmin nasılsın"

Seungmin:"iyiyimde bişey mi oldu"

Jisung:"aslında evet"

Seungmin:"ne oldu söyle"

Felix:"ne olmuş ya"

Jisung:"bekle bi dakika telefonu hoporlöre al"

Hyunjinlerin evinde

Jisung:"hyunjin felixin sesini duymak ister misin"

Bir anda kapı açıldı tam açıldı diye mutlu olacakken bitmiş bedeni görmesiyle boşluğa düştü.

Ardından kapıyı kaoatıp hyunjinin yanına yatağa yöneldi ve oturdu.

Hyunjin arkadaşı yüzünü görüp endişelenmesin diye yüzünü eliyle kapatmıştı bi yandanda ağlıyordu.

Jisung hoporlörü açtı ve konuştu.

Felix:"ya jisung ne oldu söyle hyunjine mi bişey oldu konuşsanaa"

Jisung:"şey hyunjin iki gündür ne birisiyle konuşuyo ne yemek yiyo ne odasından çıkıyo ama şuan yanımda ama ne yüzünü gösteriyo ne konuşuyo"

Felix:"nee o iyi mi of hayır ya keşke beni dinleseydi"

Jisung:"harbi felix o olay ne"

Felix:"şey jisung ben hyunjinle tanışmadan önce birine aşıktım hep onu takip ederdik sizinle ama hyunjinden sonra yani hyunjini ilk gördüğümden beri ne ona yazdım ne de onu kaydediş şeklimi değiştirdim"

Jisung:"ee bunda utanılcak ne var"

Felix:"sonra ben hyunjinle story falan atınca bana yazdı kim o diye cevap vermedim,beni hep takip edip ara sokaklara çekmeye çalışıyodu bende sevgilim dedim oda görmeden inanmam dedi bende buluştururum dedim"

Hyunjin kafasını kaldırmış şok olmuş şekilde bana bakıyordu hala ağlıyo

Hyunjin:"ben naptım jisung dinlemeden etmeden sevdiğim kişiye bağırdım ona inanmadığımı söyledim" sesi ağlamaklı çıkmıştı tabi hopörlör açık olduğundan felix bunu duymuştu.

Seungmin:"hyunjin iyi misin"

Seungminin dediğine cevap nermeden jisunga sarıldı ve hüngür hüngür ağlamaya başladı. Jisungds hyunjinin saçını okşuyordu

Jisung:"üzgünüm hyunjin benim suçumdu sen ağlama lütfen kendine çeki düzen ver bitmişsin ölüden farkın yok"

Hyunjin:"ben ona inanmadım"

Felix:"hyunji-"

Hyunjin:"felix beni haketmiyo o benim gibi birini haketmiyo"

Felixte ağlamaya başlamıştı seungminin elindeki telefon aramasını kapattı ve ağlamaya başladı.

Felix:"ben onu çok özledim"

Seungmin:"diğer hafta onlara gidicektik o zaman sende gelirsin"
____

Chan:"çocuklar girebilir miyim."

Hyunjin:"gir hyung"

Chan hyunjinin konuşmasına mutlu olmuşken gordüğü ölü gibi olan bedenle farkettirmesede üzülmüştü.

Hyunjin:"mis gibi kokuyo 2 gündür yemek yemedeim çok açımm"

Chanda jisung ve hyunjinin yanına oturdu. Hyunjin yemeğini yerken chanda onu izliyordu. Onu yemek yerken gördüğüne seviniyordu.

Jisung minho onu çağırdığı için odadan çıkmıştı.

Chan:"diğer hafta felixler gelicek toparla kendini"

Hyunjin:"çalışıcam"

_________

Çok az okunuyo ama olsun

İyice duygusala bağladım diğer bölümüde duygusal yapıp sonra gene eğelenceli yazmaya başlıycamm

Pardon Ne Gecesi| HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin