"Ось тобі і весілля5(2)"

101 16 0
                                    

Лікар:Лі Мінхо підійдіть будьласка.
Мінхо:Що таке?
Лікар:В нього не смертельна хвороба і зараз можна його вже виписувати.
Мінхо:Урааа.
Лікар:Але.....Потрібний хороший догляд за ним,зараз ми вколимо йому ліки і дамо таблетки,а потім заберете його.
Мінхо:Добре,дякую.

:Через 5хв лікар все зробив, і Хан почав одягатися.Доктор Со покликав Лі і сказав інструкцію до приймання таблеток.Потрібно було приймати їх три рази на день, по одній після прийому їжі і запивати стаканом води.Детально розказавши все що потрібно робити і як за ним доглядати лікар розказав за 5хв, і Мінсони нарешті поїхали додому.

{В дома}
Мінхо:Хан~і як ти себе почуваєш?Нічого не боли.......-не встиг Лі договорити як Джисон різко накинувся на його губи і не хотів йти.Джйин прижав Мінхо до стіни і почав розціловувати його шию,і тут в голові Міна чути голос лікаря, його попередження.

(Лікарня)
Лікар:Мінхо, йому для одужання потрібні не тільки таблетки.
Мінхо:А що ще?Якісь ліки,уколи?
Лікар:Ні,йому потрібна любов.Ви казали що його чоловік, так зробіть йому приємно, це допоможе зняти стрес і зробить його трохи щасливішим.Так він швидше одужає.
Мінхо:Еее.....добре, дякую Допобачення.

(Зараз)
Мінхо:Джині ти ж пам'ятаєш що ми не закінчили весілля.
Джині:Так,я чекаю тебе в спальні.І ще з одягом заборонено заходити.
Мінхо:Хах.Ну добре Хані.

:І з цими словами Джисон швидко забіг в кімнату закриваючи за собою двері,а Лі пішов в ванну мити руки.Коли він помив руки то зняв кофту і пішов до нього.
Він відкриває двері і бачить що Хан вкритий одіялом повернений спиною спить.Мінхо хотів поправити його волосся, але коли він підніс руку до його шиї Джисон різко хапає його і притягує до себе, Лі падає на ліжко і хан повертається до нього.Мінхо трохи відкочує одіяло в низ і бачити його прес красивий,так і хочеться його торкнутися.Мінхо дивиться на Джині і той каже.

Джині:Яж казав,без одягу!Все треба робити самому- Хан береться рукою за ремінь Мінхо і починає розчеплювати його,вже через 1хв мінхо був без штанів.
Джині:Так набагато краще Лі.

:Мінхо вже не міг стримуватись,і різко взяв його за талію і притягнув до себе.Він почав ці лувати його в губи,а потім по цілому лиці.Аж тут Хан різко зупиняється,дивиться на Лі і каже..

Джині:Зніма труси.
Мінхо:Нащо?
Джині:Буду робити тобі приємно,знімай!
Мінхо:Ееее,як?

:Еле Хан не хотів чекати,тому заліз під ковдру і зняв труси з Мінхо.Хан почав робити мінет погладжуючи його ляжки.Лі почав стогнати від насолоди.Через 10 хв,Джисон зупинився і виліз на верх.

Мінхо:Хан~і дякую,це було прекрасно.Можна тепер я?
Джині:Тепер я?Що ти хочеш зробити?- не дочекавшись відповіді Мін цілує Хана і починає прогладжувати все що нижче пояса Джисона.Через годину вони закінчили і в обіймах лягли спати.

{Ранок}
Мінхо просинається від того як хтось його цілує,це був Хан який вирішив його так розбудити.Хороший ранок на сьогодні гарантовано!

Джині:Добрий ранок, сонечко!
Мінхо:Точно добрий!Але ж сонця немає за вікном,дощ валить.
Джині:В мене є тільки одне сонечко.Я на нього зараз дивлюсь.
Мінхо:Гріх не поцілувати за таке.

:Хлопці пішли на кухню і заварили каву з бутербродами,і тут Хан каже.....
Джині:Мін,може в душ сходимо?А то після вчорашнього весь брудний.
Мінхо:Добре,я чур перший йду!
Джині:Оу яке перший?Разом йдемо чоловік.
Мінхо:Як забажаєш мій чоловік.

:Коли вони допили каву то пішли в душ,були вони там 30-40 хв.Якра коли вони вийшли Хану подзвонили,і він підняв трубку.

Джині:Алло?.....т..так.....ні.....ні..
І після цих слів він різко збив трубку і почав дрозати.Панічна атака!
Мінхо:Хан?Що таке?
Джині:Мені дзвонив.......

Дуже дуже вибачте що так довго не було проди,але зараз я буду випускати багато всього.Всіх люблю.Не забувайте ставити зірочки ⭐

Джисон я справді тебе кохаю(2сезон)Where stories live. Discover now