neun­und­zwanzig

142 19 22
                                    

İçeri girdiklerinde ikili başta yemeklerini yediler. Sessiz ama kaçamak bakışlarla dolu yemekten sonra şimdi ise alışverişe sıra gelmişti.

Taehyun, mağazaların neredeyse hepsine Kai'nin kolundan tutarak sürüklüyordu.

Kai onu kırmayıp kabul ediyordu. Bir mağaza da fazlasıyla vakit kaybediyorlardı. Çünkü Taehyun kıyafet seçme konusunda çok kararsız kalıyordu.

Şimdi yine Taehyun'un Kai'yi getirdiği bir mağazadaydılar ve Taehyun yine iki tane sweatshirt arasında kalmıştı.

Birisi siyah ve uzundu. Aynı zamanda boldu. Diğeri biraz daha kısaydı ve açık mor renkteydi. Üzerinde pek olmasa da desenler vardı iki üstünde.

Taehyun seçemediği için sürekli oflanıyordu. Kai ise bu haline onun bazen kıkırdıyordu. Yine kıkırdadığında Taehyun ona baktı.

"Ne gülüyorsun be"

"Karar veremiyorsun"

"Komik mi?"

"Hayır, senin tepkilerin komik"

"Ya ama gülme yine de"

"Tamam, bu arada bence mor olanı al. Açık renkler seni daha tatlı gösteriyor"

Taehyun, onun sözü ile bir süre durdu. Kendisine tatlı dediğini fark edince yanaklarının pembeleşmesine engel olamamıştı.

Başını tekrar ellerinde tuttuğu sweatshirtlere çevirdi. Ardından siyah olanı tekrar yerine astı.

Kai, onun kendi beğendiğini aldığını görünce hafifçe gülümsedi.

"Sen birşey almayı düşünmüyor musun?"

Taehyun kendisinden uzun olan bedene doğru döndü konuşurken.

Kai ona baktı.

"Ah şimdilik hayır. Birşey gözüme kestirirsem bakarım"

"Pekala"

İkili aynı mağaza da bir süre daha gezdiler. Hem günlük hayatta giymek için kıyafet alıyorlardı hemde parti için kıyafet arıyorlardı.

Aynı mağaza da Taehyun birkaç şey daha aldıktan sonra parayı ödeyip çıktılar.

Poşetleri Kai taşımak isteyince ikilinin arasında ufak bir taşıma-taşırım kavgası çıkmıştı. Ama en sonunda Kai almıştı poşetleri.

。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆

İkili, birkaç saat boyunca mağazaları gezip bir sürü kıyafet almışlardı. Şimdi de birşeyler içmek için bir yere oturmuşlardı.

Siparişleri söyledikten sonra bir süre beklediler ardından siparişleri geldikten sonra içmeye başlamışlardı.

Bu sefer ikili yanyana oturmuşlardı. Kalabalıktı ve pek yer yoktu. Mecbur yanyana oturmuşlardı.

Taehyun bu sefer telefondan kendisini darlayan arkadaşlarına cevap vermekle meşguldü.

Kai etrafa bakarken Taehyun'a bakan bir beden görünce o tarafa baktı.

Gördüğü kişi kendilerinden yaşça büyük biriydi ve gözleri ile Taehyun'u süzüyordu tamamen.

Kai, adama sertçe baktı ardından Taehyun'un beline kendi elini götürüp kendisine çekti.

Taehyun, aniden çekilmesi ile şaşırmışça Kai'ye baktı.

Kai, hala sinirle adama bakıyordu. Taehyun'a sinirli hali ayrı çekici geliyordu.

school toilet / tyunning  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin