İzmir Günlükleri vol6

443 30 1.3K
                                    

Bu gün gözlerimi açtığımda yanımda Berk yoktu. Kendisi yatağa alınmama cezası yemiş, koltukta yatıyordu.

Dün gece gelen mesajdan sonra kavga etmiştik. Mesaj tahmin edebileceğiniz üzere Emirden gelmişti. Onu engellesem de instagramdaki fake hesabından yazmıştı.

Berk o mesajı gördükten sonra surat asıp sonsuz sessizliğe gömülünce ben de ona trip attım. Her ne kadar bir daha Emir mevzusu açılırsa ayrılırım desem de o kadarını yapmak benim için de yemezdi.

Yatakta oturup Berke baktım. Uyuyordu hala. Sessizce kalkıp odadan çıktım. Daha kimse uyanmamıştı.

Salona gidip tek başıma oturdum. Öylece boşluğa bakıyordum. Berkle küs kalmaya çalışmak bile çok zormuş.

Dakikalar geçti ve sonunda merdivenlerden ses geldi. Bir süre sonra Keremi gördüm.

Kerem
"Günaydın beybi...hayırdır bu saatte?"

Aybike
"Asıl sana hayırdır. Kendi hür iradenle nasıl uyanabildin?"

Kerem yanıma gelip alnımdan öptü sonra ya hemen dibime oturdu. Başımı omzuna yasladım, o da bana sarıldı.

Kerem
"Örümcek hislerim sayesinde uyandığını hissettim."

Aybike
"Yalancı..."

Kerem
"Siz dün gece çözdünüz demi?"

Aybike
"Cık..."

Kerem
"Hadi canım..."

Aybike
"..."

Kerem
"Aybike...ayrılmayacaksın demi çocuktan."

Aybike
"Saçmalama Kerem."

Kerem
"Gerizekalı, daha önce ayrılmak isteme sebebin de boktan olunca insan bi korkuyor."

Başımı omzundan kaldırıp koluna vurdum.

Aybike
"Sensin gerizekalı..."

Kerem
"Ne oldu akşam?"

Aybike
"Odaya çıkınca mı?"

Kerem
"E tabi...burada zaten şahit olduk."

Aybike
"Kerem zaten sinirlerim tepemde senden çıkarmamı istemiyorsan sus."

Kerem
"Teslim oluyorum komiserim özür dilerim."

Aybike
"İyi anlatıyorum o zaman..."

Flashback

Aybike
"Ben odaya çıkıyorum ya."

Oğulcan
"Otur daha abiciğim."

Aybike
"Keyfim kaçtı benim."

Kaan
"Berk yapma işte şunu be abi."

Berk
"Ne yaptım Kaan? Sessiz sessiz oturuyorum."

Süsen
"Berk-..."

Berk
"Tamam güzelim yine ben hatalıyımdır zaten."

Aybike
"Size iyi geceler."

Merdivenlerden hızlı hızlı çıkmama rağmen Berkin arkamdan geldiğini hissediyordum. Bu yüzden odaya girince kapıyı kapatmadım.

Üstümü bile değiştirmeden yatağın içine girdim ama yatmadım.

Berk de bana bakmadan yatağa geldi. Elini yorgana attığı an yorganın diğer uzundan ben tutup çektim.

Aybike
"Sen koltukta yatıyorsun."

Berk
"Ne?"

Aybike
"Bence duydun."

Beni Sen İnandır ..AyBer..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin