-Második fejezet-

166 8 3
                                    

Heide Wolff szemszöge
Február 18. Szombat

Pierre volt az akki beszált mellém a liftbe.

-Szia Heide-köszönt Pierre

-Szia Pierre-köszöntem vissza neki

-Alsó szintre mész?-kérdezte

-Igen

Mai kínos beszélgetés pipa. Akkor ezek szerint Alpine és Mercédesz egy hotelben lesznek. Régebben mikor még jó idők jártak szinte a legjobb barátomnak is nevezhetem Pierrt. Nekem soha se volt lány barátaim. Vagyis voltak csak mindig a nevem miatt kihasználtak. Mindig csak arra kelletem hogy elmenyek vásárolni velük a legközelebbi plázában és ott szelfiket csinálni az áruház elött hogy "épp most vettem meg xxx táskáját".

Untam az egészet soha se kötöttek le ezzek a dolgok leginkább apám mellet szeretem lenni mindig lekötött amikor az haza ért az egyik versenyről és hajnalban bejött a szobámba és mesélni kezdet hogy mi történt pontosan és ő hogyan élte meg ezt az élményt. Mindig is apás voltam.

Le értünk a földszintre és szét váltak az útjaink. Igaz hogy nem tartott tovább mint, 1 perc de mindegy. Elindultam a kijárat felé és ott várt egy kék McLaren. Gondolom Lando lehet ezért ki mentem a két szárnyas ajtón és oda mentem az autó ajtó mellé.

-Jézusom Heide mennyit változtál te lány- mondta köszönés helyet Lando

-Neked is szia Lando-köszöntem neki-Köszönöm a bókot de szerintem ugyan olyan voltam, mint még múlt évben

-Szerintem nagyon is sokat változtál-mondta a szemembe sokáig néztük egymás szemébe, de én szakítottam a szemkontaktust- Ömh, igen beülsz akkor?

-Igen-megkerültem az autót és kinyitotam a McLatent és beültem az autóba?

-Tetszik?-kérdezte a mellettem ülő férfi akki épp be indította az autó motorját

-Csodálatos-néztem körül az autó belsejében is- Cég állta vagy vetted?

-Lando bácsinak van pénze ezért meg vette ezt a csodát- viccelődött Lando

-Lando bácsi, ez tetszik-nevettem el magam a nevén

-Örülök neki-nevetett velem együtt- Mennyire várod az idei szezont?- kérdezte a pilóta

-Nagyon várom már szerintem jó lesz ez a szezon csak ne úgy kezdjük, mint tavaly-emlékesztem vissza a múlt évi szezonra

-Remélem mi is úgy kezdünk ahogy tervezük.- mondta Lando

...

Az út nem volt hosszú, de még rövid se. Körülbelül 25 perc alatt oda értünk. Lehetett volna hamarabb is oda érni csak szombat este volt mindenki jött és ment. Lando keresett egy parkoló helyet és utána kisszáltunk az autóból és indultunk be a házba ahol meg van tárva a buli. A két szárnyas ajtó nyitva volt bementünk rajta. Lehetett már érezni a alkohol szagát és a levegő hiányt. Sok ember kis helyen. Remek.

Lando előttem én meg utána mentem hogy megkeressük a többieket. A nappali és a konyha egy szobát alakitot. A szoba egyik sarkában volt egy csiga lépcső ahol fel lehet menni az emeletre. Mellete pedig volt egy folyosó ahol gondolom a fürdö szoba volt vagy esetleg egy hálószoba.

Lando egy hatalmas nagy kanapé felé indult. Innen hallottam Georgenak az visító röhögését ezek szerint jó irányba megyünk. A kanapét megkerültük és leültünk a szélére.

-Úristen de rég láttalak Heide. Olyan sokat nőtél vagy lehet hogy a hajad színe lett más én nem is tudom.-köszönt Alex, a hajam színe lett más? Ja szerintem is.

-Szia Heideicske-köszönt George enyhe ittas állapota

-Sziasztok-köszöntem énis, a négy tagú csoportunkból én ki logtam a sorból. Mármint nem ugy, mint egyedüli lány. Hanem én ide nem illetem. A fiúk beszélgetek minden feléről és én ebbe egy szot se tudtam bele szólni. Úgy érzem ahogy telnek az évek egyre magányosabb leszek.-Fiúk, elmegyek körül nézzni- mondtam a csacsogó trionak hogy hol hová megyek, de ahogy nézzem semelyik se érdekelte annyira hogy én mit fogok csinálni. Intett a Lando hogy vette az adást és elindultam körbenézni a házat.

Kanapé széléről felálltam és megkerültem és elindultam a konyha irányához hogy találjak valami limonádé félegéset. A pult féleségnél voltak poharak és egyéb alkoholok ki rakva. Elvettem egy üvegpoharat és egy üveget amiben pontosan nem tudom hogy mivan de megfogtam és kivittem magammal a hátsó kertbe.

A hátsó kertben volt egy medence az egyik oldalán voltak napozó ágyak. A medence aljában lámpák voltak, hogy megvilágítsa a medencét. Az ajtó jobb oldalán volt egy terasz a végében lépcső volt hogy sérülés mentesen érjünk le a kertbe. A lépcsőn után volt egy út ahol egy kis ki ülő rész volt. Leülltem az egyik függőfotelhez és beleöntötem a folyadékot az üveg pohárba és lassancsak meggitam a tartalmát és újra töltöttem.

Sziasztok!
Remélem tetszik ez a kis rész. Lehet hogy rövid lett, de próbálok hosszabbat írni legközelebb.🤍

Tiktok:forma1_wattpad

Instagram:forma1_wattpad

Felejts el! |NEM FOLYTATÓDIK|Where stories live. Discover now