07

2.4K 140 48
                                    


"Biz sizinle birader olmak istiyoruz."

🧔🏻‍♀️🧑🏻‍🦰📿

"Neden sizinle birader olalım?" diyerek tek kaşını havaya kaldırdı Sedef.

"Niye olmayasınız ki?" dedi Emici Haydo Sedef gibi kaşını kaldırırken.

"E neden olalım. Sebep ver bize?"

"Hmm...Çünkü biz ultra güzel ve yakışıklı, janti, komik, kaslı, güçlü birer bireyleriz!" dedi Emici Haydo yumruk yaptığı elini göğsüne koyup gururla gülümseyerek.

"Eee, başka?." dedim onlara doğru bakarken.

"Başka ne bekliyorsun amk." diyerek ayağa kalktı ve pozlar vererek kol kaslarını göstermeye başladı.

"Bak görüyor musun sağ kolumdaki kasın adı Nuriye, sol kolumdaki kasın adı Fevziye. Eğer siz de bizimle birader olmuş olursanız  Nuriye ve Fevziye gibi birbirimize bağlı ve güçlü olabiliriz." dedi Emici Haydo sanki söylediği mantıklı bir şeymiş gibi.

Ama şunu söylemek gerekirse...

Bence mâkul bir teklifti, kim Nuriye ve Fevziye gibi birer kol kası olmak istemezdi ki?

"Ben kabulüm." diyerek bir elimi Jilet Gülbahara diğer Elimi de Emici Haydoya sıkması için uzattım.

İçimden tam ellerimi kavrayacaklarken nah çekme isteği gelse de bu dürtümü bir kenara koydum.

Sedef'e baktığımda ise gözlerini sağa kaydırmış düşünür bir havası vardı.

"Sedef sen ne diyorsun bu konuda?" dediğimde gözlerini bana çevirdi ve konuşmaya başladı.

"Atlas ve Barlas ne der diye düşünüyorum." dedi çenesini altına elini koyarken.

"Aaah hadi ama Sedef. Sen de birer Nuriye ve Fevziye olmak istemez misin?" dedim keyifle gülerken.

"İyi tamam tamam. Sizinle olalım bari birader." diyip sırıttı.

Jilet Gülbahar ve Emici Haydo bu kararımızdan memnun olmuş bir yüz ifadesiyle oturdukları yerden geriye yaslanmış, yarım ağız sırıtıp kollarını karınlarına kilitlemişleri.

"Tabi olacaksınız. Kimse bize karşı koyamaz zaten." dedi Jilet Gülbahar kafasındaki adidas şapkayı düzeltirken.

Kabul edelim kafa dengi insanlardı. Yani...şuanlık?

"Artık bu anlaşamaya da son verdiğimize göre hadi evinize gidin." diyerek odadan çıkacağım anda Emici Haydo konuşmaya başladı.

Has Mühre KoyimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin