-Hol van Hope?-kiabálta vagy már sokadjara Nik.
-Niklaus Mikaelson!-szóltam rá.-Hányszor mondjam el neked,hogy a lányodnak semmi baja az én védelmem alatt van és jó helyen van.
-Még is hol?-kiabált rám.
-Ott ahová a király is gyalog jár.
-Aila, kérlek....
-Nik semmi baja nincsen próbálja élni az életet és megtalálni önmagát minden órába kapok róla jelentést nem kell aggódnod readásul eszedbe se jusson kerestetni mert nem fogod megtalálni.-szóltam rá mikor elő vette a telefonját és ha jól sejtettem Freya-t akarta hívni.
-Drágám,tudod milyen veszélyben van a családunk...-kelt Elijah Niklaus védelmére.
-Fiúk, bárhogy próbálkoztok akkor sem. Megígértem hogy nem árulom el és én tartom a szavam, readásul mint mondtam biztonságos helyen van biztonságos emberekkel úgy hogy ha ennyivel nem értétek be....sajnálom ez van.-rántottam vállat,majd ott hagyva őket elindultam a konyhába valami ebéd után nézni.Furcsa volt számomra ez a csillapíthatatlan éhség, hiszen Lia-val soha nem volt ilyen érzésem, ám ezzel a gyermekkel a terhesség majdnem összes tünete jelentkezett rajtam; reggeli rosszullét,farkas éhség és ami rám nem volt ennyire jellemző a fészekrakó ösztön.Képes voltam akár a legkisebb por vagy morzsáért is patáliát csapni,amin persze mindenki jót mosolygott engem meg a sírás kerülgetett de végül én magam is jót nevettem.A hűtőbe nézve találtam gyümölcsöket és zöldségeket húsokat így neki láttam egy kis hűsítő italt csinálni és a zöldség húsok tisztításához és vágásához.
-Kedvesem,hagyd rám majd én meg csinálom neked.-jelent meg mögöttem átölelve engem Elijah.
-Köszönöm,de megtudom én is csinálni.-foglalkoztam tovább az étel elkészítésével.
-Bocsáss meg nekem, amiért kételkedni kezdtem benned.-fordított magával szembe hogy a szemembe tudjon nézni,amibe látni véltem hogy tényleg sajnálta az előbb történteket.
-Nem haragszom nem történt semmi...tudom hogy aggódtok érte és a helyetekben én magam sem lennék másképp,de meg kell értenetek főleg neked hogy már abban a korban van amiben szerelemre szeretetre vágyik Elijah, s Ana ugyanezt éli állt Liam oldalán.-magyaráztam el.
-Pontosan,mire is célzol?-vonta fel a szemöldökét.
-Arra, szívem megakarják tapasztalni azt amibe mi magunk is vagyunk.-elindultam a pulthoz hogy leüljek, amíg Elijah az ebéddel foglalatoskodott.-Milyen érzés a szerelem,milyen érzés azt a férfit vagy nőt megcsókolni akit igazán szeretünk és vele tervezzük az életünket, elveszíteni a szeretet emberrel a szüzességünket ilyenek.
-Arra célzol,hogy a lányunk és Hope...?-fordult felém kicsit idegesen.
-Elijah Mikaelson!-emeltem fel a hangom.-Hová gondolsz, úgy őszintén?-néztem most én rá érdeklődve.-Igaz Hope 16 éves Ana meg csak lesz 16 éves,de szerintem vannak annyira felvilágosítva hogy tudják mit kell ilyenkor tenni és kihez kell fordulni.
YOU ARE READING
°~Az Örök Kötelék~° /Elijah ff/ Befejezett ✅
FantasyA szerelem furcsa dolog. Boldog leszel tőle, aztán szomorú. Olyasmiket is megteszel, amiket azelőtt sosem tettél volna meg. ❤️