- Myeong pov -
Privesc ochii ciocolatii care mă priveau acum rugători,oftez apoi îmi întorc privirea catre colegi mei care desfășurau acum jocul renumit de spus povesti de groază,apoi spun fără sa-l privesc pe Yoongi sperând ca astfel voi reuși sa nu ma bâlbâi.
— Nu cred că este momentul potrivit Yoongi...îi spun apoi îmi îndrept privirea catre fata cu,care se prezentase ieri la petrecere care mă scana practic din priviri pentru a nu face probabil un gest greșit în ceea ce-l privește pe Yoongi.
— În plus iubita ta este aici și cred ca ar fi nepotrivit dacă aș vorbi cu tine,ar trebui sa mergi la ea...spun apoi mă ridic și mă asez pe partea cealaltă a bușteanului lângă Lucas sub privirea lui Yoongi care îmi analiza orice mișcare
— Ce ar fi să jucam adevăr sau provocare?propune Sang unul dintre colegii mai mari cu un an decât mine,la care colegi mei aproba majoritatea entuziasmați evident cu excepția mea și a altor câțiva elevi probabil la fel de traumatizați exact ca mine de acest joc.
Sang privește catre noi apoi își îndreaptă privirea dintr-o data catre Taehyung,pe care îl privește fix apoi spune:
— Taehyung...
Adevăr sau provocare?— Adevăr...
Răspunde simplu Taehyung apoi soarbe din ceașca sa cu ciocolata calda în care se aflau două bezele topite.— E adevărat ca îți place de cineva care este prezent astăzi aici?întreabă Sang cu un zâmbet moment în care inima mi-a luat-o din nou la goana exact ca adineauri.
Taehyung ma privește scurt, moment în care îmi ascund fața deja rușinata sperând ca nimeni nu a observat cum Taehyung și-a îndreptat fața catre mine,un mic zâmbet îi apare în coltul gurii apoi spune:
— Da,e adevărat!
Recunoaște acesta fiind urmat de șoșoteli cel mai probabil privind lipsa Sofiei,probabil toți și-au dat seama ca nu se referea la ea și cel mai probabil și Sang știe acest lucru altfel nu ar fi întrebat asta.Mai apoi se apropie de bușteanul pe care mă aflam eu împreună cu prietenii mei și cu Yoongi, privindu-l acum scurt pe blondul care privea parca pierdut în mulțime.
— Yoongi,adevăr sau provocare?îl întreabă la fel de direct Sang.
— Provocare,răspunde Yoongi sigur pe el,lucru care m-a făcut să mă îngrozesc, sperând ca provocarea nu va avea legătură cu mine.
— Te provoc sa alegi o persoană de sex opus cu,care să-ți petreci întreaga seara în pădure într-un cort!rostește hotărât colegul meu,urmând ca liniștea să se așterne imediat privind provocarea extrema data de acesta.
Yoongi se ridica alene privind în jurul său la mulțimea de fete care erau gata să accepte acea provocare în timp ce eu mă rugam sa nu fiu eu cea aleasa să facă asa ceva,căci simțeam deja cum frica mă cuprinde.
CITEȘTI
O inimă༆𝐊𝐢𝐦 𝐓𝐡𝐯
RomanceTe privesc adesea fără ca tu să mă observi,suntem colegi de atât timp dar tu probabil nici măcar nu îmi știi numele,oare cum ai reacționa dacă ți-aș spune tot ceea ce simt,ți-aș putea spune cât de mult îți iubesc zâmbetul și cât de prețios este pent...