בואו נחזור לרגע שרק הכרנו את הלהקה וואן דירקשן. הכרנו אותם דרך האקס פקטור קטנים ושמחים אך לא ידעו שזה מה שיקרה להם בעתיד. ליאם היה שנתיים קודם באקס פקטור אך לא עבר את השלב בביתם של השופטים. שנתיים לאחר מכן נבחן שוב בכדי להגשים את חלומותיו כזמר סולו. בנוסף באותה השנה גם הארי, נייל, זאין, ולואי נבחנו יחד עם ליאם. בשלב לפני השלב שנערך בביתם של השופטים ומשליהם חשבו שהם הולכים הביתה אבל השופטים קראו להם חזרה לבמה כדי שיאחדו אותם ללהקת בנים חדשה. משם המשיכו לביתו של סיימון השופט שלהם ונתן להם להיות חלק מהשלישייה שבחר שיהיו בשלב של ההופעות החיות. לקראת סוף חוויתם באקס פקטור זכו ללכת לבקר את משפחתם וחברם לפני שידעו שזו סוף חוויתם באקס פקטור. הם זכו מקום שלישי אך עכשיו אנשים צריכים להבין שהם היו אמורים להיות מקום ראשון! עכשיו וואן דירקשן ביחד כבר בערך 5 שנים והם מטיילים, מבלים, מדברים, מופיעים, צוחקים, קונים, גולשים ומצטלמים בכל רחבי העולם. הם נהנים מאוד מכל האהבה שאנו "הדיירקשניות עד הקבר ומעבר" נותנות בארץ ובעולם. לא מזמן זאין, האהוב של רובנו, עזב את הלהקה. אני ועוד הרבה בכינו ובכינו אך אנחנו חייבות להיות חזקות ולהאמין בו שהוא יצליח ולא לכעוס עליו שהוא עזב כדי להיות זמר סולו כי "אם אתם אוהבים מישהו תנו לו ללכת ואם הוא אוהב אתכם בחזרה הוא יחזור". אז זהו זה, זה תקציר חייהם של וואן די ואם אהבתם אז תקראו את שאר הסיפורים שלי ותכתבו תגובה.
אהבתם?
YOU ARE READING
And then they were 5
Fanfictionתקציר על חייהם של הלהקה הכי חדשנית וידועה בארץ ובעולם.