ေမာင္ရယ္ က်ေတာ္ရယ္ ကသိပ္ခ်စ္ၾကတဲ့ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြ...... က်ေတာ္ကေတာ့ေမာင္ကို က်ေတာ့္အပိုင္လို႔သတ္မွတ္ထားတာ ေမာင့္ႏႈတ္ခမ္းေလးေတြ လႈပ္တဲ့အခ်ိန္ဆိုက်ေတာ္သိပ္အသဲယားတာ ေမာင္က ေယာက္က်ား ေလးဆိုေပမဲ့ သိပ္ကိုလွပတယ္က်က္သေရလည္းရွိတယ္ ........က်ေတာ္ကေတာ့ ေမာင့္ရဲ႕ အိမ္သားေလးေပါ့🤭
က်ေတာ္တို႔ အခ်ိန္တခုထိေပ်ာ္ခဲ့ၾကတယ္
အ့မိန္းမ ေမာင္ ဘဝထဲကို မဝင္လာခ်ိန္ထိေပါ့ က်ေတာ္နဲ႕ေမာင္ ၾကားကစည္းတခုသတ္မွတ္ခဲ့တာ အ့မိန္းမေပါ့ ........အ့မိန္းမ ကို ေသေလာက္ေအာင္မုန္းတဲ့ဘာမွမပိုင္ရတဲ့က်ေတာ့္အတြက္ ေမာင္ ကအရာရာပဲ က်ေတာ္ဆီက ေမာင့္ ကို လုယူသြားတဲ့အ့မိန္းမ ကို က်ေတာ္ မုန္းတယ္ .......
က်ေတာ့္ကေလ ေမာင့္ ကို က်ေတာ္ကိုယ္တိုင္ကေလးေမြးေပးခ်င္ခဲ့တာ ဒါေပမဲ့ က်ေတာ္မလုပ္နိုင္ခဲ့ဘူးး.....အ့မိန္းမကေတာ့ လုပ္ေပးခဲ့ပါတယ္ သူ႕ကိုမုန္းေပမဲ့ ေမာင့္ေသြးသားကိုေတာ့ က်ေတာ္ မမုန္းနိုင္ပါ.....
က်ေတာ္ရယ္ ေမာင္ရယ္ ေမာင့္သားေလးရယ္ ေအးခ်မ္းတဲ့ ကမာၻ ေလးတခုဖန္တီးခဲ့တယ္...... မၾကာပါဘူးး ေမာင္လည္းး အ့မိန္းမေနာက္ကို လိုက္သြားခဲ့တယ္ ေမာင္ကသိပ္ရက္စက္တာ ေနာက္ဆုံးအခ်ိန္ထိ က်ေတာ့္ အခ်စ္ေတြကို ဥပကၡာျပဳခဲ့တယ္.....
ေမာင္ ကေတာ့ ရက္စက္ခဲ့ေပမဲ့ သားေလးကေတာ့ က်ေတာ့္ကိုသိပ္ခ်စ္ရွာတယ္ ......
ေမာင္မရွိေပမဲ့ ေမာင့္ကိုပြားေလးး ရွိေနေတာ့ က်ေတာ္ အသက္ဆက္ဖို႔ အေၾကာင္းျပခ်က္ပဲမဟုတ္လားး သားေလးကို အေမလိုေရာ အေဖလိုေရာ က်ေတာ္ ေစာင့္ေရွာက္မယ္.....ညတိုင္းၾကယ္ေတြကိုၾကည့္ပီး ေနာက္ဘဝမွာ ေမာင့္ကို က်ေတာ္ သာပိုင္ဆိုင္ရပါေစလို႔ ဆုေတာင္းတယ္ ...... ေမာင့္ အိမ္သား တေယာက္ မဟုတ္ပဲ ေမာင့္ ခ်စ္ရတဲ့သူ ေမာင့္ခ်စ္သူ တေယာက္ဖစ္ပါေစလို႔ ဆုေတာင္းတယ္.......
_______________________________Hello ရီဒါေလးတို႔ေရ က်ေတာ့္ကိုမွတ္မိၾကေသးရဲ႕လားးဗ်🫣
ကဲ နည္းနည္း ခက္မွန္းၾကည့္ၾက ဘယ္သူကေမာင္ နဲ႕က်ေတာ္ က ဘယ္သူေတြလဲဆိုတာ.....jin kook ပါေနာ္