Bölüm 47

95.6K 3.8K 579
                                    

ARKADAŞLAR UMARIM BEĞENİRSİNİZ.BUNDAN SONRAKİ BÖLÜMLERDE ÇOK EĞLENCELİ ŞEYLER OLUCAK ÇÜNKÜ HEP DRAM OLMAZ YANİ .DAEL VE EMILY TEKRAR YAKINLAŞICAK AMA EMILY TABİKİDE DAELA ÇOK ÇEKTİRİCEK UMARIM BEĞENİRSİNİZ UZUN YORUMALARINIZI BEKLİYORUM :) FOTOĞRAFTA DAEL VAR

Etrafıma bir sürü kişi geldikten sonra ruhum bedenimi taşıyamıycak hale gelmişti .Gözlerimden akan yaşları bile silemiyordum .Ve bu adeta sinirimi bozuyordu .Daha fazla dayanamayıp gözlerimi güçsüzce kapattıktan sonra kendimi teslim etmiş bir insan gibi hissediyordum .Başka hiç bir çaresi olmayan tek çaresi teslim olmakmış gibi çaresiz ve güçsüzdüm.

*****

Gözlerimi açtığımda karanlık bir odanın içindeydim .Hiç bir şey göremiyordum.Ayağa kalkıp kapıya doğru gittiğimde sesimi duyurmaya çalışarak bağırmaya başladım .

-Çıkarın beni burdan.

Hala karanlık ve sessizdi.

-Çıkarın diyorum size çıkar !.

Kapıları yumruklamaya ayağımla tekme bile atmaya başlamıştım .Bir kaç dakika sonra hiç kimsenin beni bu odadan çıkarmayacağını anlayarak bir köşeye oturup ellerimi saçlarıma götürdüm ve saç tellerimi canımı acıtıcak şekilde yolmaya başladım .Delirmiş gibi bir halim vardı .Kim bilir belkide yaşadığım şeylerden dolayı delirmiştim .Yüksek seste ağlamaya devam ederken kapının sesiyle ayağa kalkmak bir oldu .Bir kadın kapıyı açarak elindeki yemek tepsisiyle odaya girdi.Onun üstüne yürüyerek sesimi yükseltmiştim .

-Nerdeyim ben .Çıkarın beni buradan diyorum çıkar !

Kadının üstüne iyice yürüdükten sonra iki adam girip beni hızla duvara doğru ittiler .Sonrada bu karanlık odada beni tekrar yalnız bıraktılar. Duvara çarpılmam canımı çok acıtmıştı ama şuan bu umrumda bile değil .Köşeye geçmiş ağlamaya devam ederken birden bire ışıklar açılmıştı .Sonrada çok yüksek seste olmayan bir anons yapıldı .

-O yemeklerini yedikten sonra seninle konuşmaya geliceğim Emıly.

Bu stajyerin sesiydi. Belkide bana yardım eder bu havasız yerden çıkmamı sağlardı .Yemek tabağım karşımda duruyor tepkisizce ona bakıyordum.Bir kaç saniye sonra gözlerimi bile kırpmayarak bakmaya devam ederken tepsinin hafiften oynadığını farkettim .Gözlerimi büyütmüş tepsiye bakmaya devam ederken hızla kalkıp tepsiye doğru yürüdüm .Tepsiyi incelemeye devam ederken stajyer odaya girdi .Ve önümden tepsiyi ayağıyla iterek kollarını birleştirdi ve konuşmaya başladı.

-Niye kaçmaya çalıştın ?

Oturduğum yerden yavaşca kalkıp stajyerin yanına gittim .

-Böyle bir iğrenç yerden niye kaçmaya çalışmıyım ki ?

Yüzüne hafif bir tebessüm yaydı ve elini çenesine götürerek konuşmaya başladı

-Bir daha kaçmayı düşünmezsin sanırım ?

Gözlerimi devirdim ve yüzüme gıcık gülümsememi yayarak konuşmaya başladım .

-Buradan nefret ediyorum.

Hafif bir kahkaha attı .Ve bana biraz daha yaklaşıp konuşmaya başladı .

-Seni herkes merak ediyo Emıly .Bessy bile .

Kaşlarımı çatmış ona anlamamamışcasına bakıyordum.

-Niye merak ediyolarmış ?

Başka bir yöne bakarak konuşmaya başlarken konuşmasının yarısında kafasını tekrar bana çevirdi ve o şekilde konuşmasına devam etti.

Vampir Okulum #wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin